Misschien tijd om te kijken naar jou manier van reageren dan, want "zo ben ik nou eenmaal" vind ik altijd zo'n slap excuus. Zeker als anderen aangeven dat het wat tactischer kan.
Wat eerlijk van je schoonzus! Vind ook dat je best je best mag doen om wat meer tactisch te zijn. Als ik alles zo zou zeggen als ik het denk, blijft er waarschijnlijk weinig gezelligheid over, haha!!
Ik snap dat je het niet leuk vindt voor jouw man dat zij ineens meegaat, maar als ik jou was had ik me er niet mee bemoeid. Jouw man is een volwassen man die best voor zichzelf op kan komen. Ik kan me voorstellen dat je schoonzus even niet weet wat ze moet zeggen.
Hartstikke fijn....maarre hun hebben laten zien dat ze het best zelf kunnen oplossen en haar niet over zich heen hebben laten lopen, laat jij een volgende keer zien dat je wel iets tactischer kan reageren!
Ik vind het ook stom dat zij mee wilde, maar dat had jouw man zelf moeten zeggen. Ik vind dit niet jouw plaats en al helemaal niet als je man heeft aangegeven dat hij dat niet wilde. Ook vind ik de manier waarop (woordkeus, toon) hard, dus daarin geef ik je schoonzus gelijk. Je kunt je niet verschuilen achter 'ik ben nu eenmaal zo' of je hormonen.
Dit inderdaad. Wel commentaar op je schoonzus omdat ze vaak haar zin krijgt als ze huilt. Zo is zij nou eenmaal...leer er dan mee dealen.
Whahahaha Ja klopt wel. Maar goed, dat zie je vaker. Mensen die roepen dat ze geaccepteerd willen worden zoals ze zijn, maar dat bij anderen ook niet doen
Hier ga ik ook in mee. Ik denk dat ik flink pissig had geweest als SZ zijnde. Gelukkig is mijn schoonzusje ook mijn eigen zusje . Lekker makkelijk.