Even Jullie Mening!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MamaVanEenVlind, Apr 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanEenVlind

MamaVanEenVlind Nieuw lid

Apr 29, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Ik ben nieuw hier op de groep! En was even benieuwd naar jullie menind... Ik heb 18 en 19 april gemeentschap gehad... 3 april was de eerste dag van mijn menstrustie....
    Nu al een dag last van de volgende klachten!

*Rugpijn..
    *steken in mijn schaapstreek..
    *met vlage misselijk..
    *me borsten, gloeien en steken.. (met vlagen)
    *opgeblazen buik (en gevoel)
    *boeren
    *humeurig
    *savond licht duizelig
    *vreselijk moe (normaal nooit geen last van) hele dag gapen en moe zijn, en savonds niet in slaap kunnen komen..

Maar alles met vlagen niet de hele dag door zeg maar

Ik weet totaal me cyclus niet omdat ik er eigenlijk niet mee bezig bent... Maar ben nu wel heel benieuwd... Wat denken jullie?.. En wanneer zou ik dan een test kunnen doen..

Groetjes

2. Simone444

Simone444 Actief lid

Dec 5, 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moeilijk te zeggen.. ik had iedere maand deze symptomen en ook op t moment dat ik zwanger was... het zegt helaas niet heel veel. Ik zou een testje doen vanaf 28 dagen na eerste dag laatste menstruatie

3. MamaVanEenVlind

MamaVanEenVlind Nieuw lid

Apr 29, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet eerlijk zeggen! Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad.. elke maand 2 dagen vreselijk menstuatie klachten en vreselijke rugpijn dan was het over en 2 dagen later werd ik gewoon ongesteld... Dis is echt heel nieuw voor mij! Dus rond 1 mei een tekstje doen? Tenzij ik niet gewoon ongi ben geworden natuurlijk...

4. Simone444

Simone444 Actief lid

Dec 5, 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou ik wel doen.. als je nog kan wachten tot vrijdag ;) dan heb je in ieder geval zo'n 28 dagen gewacht...maar er zijn vast dames die ander en/of beter afvies hebben. Succes in ieder geval!!

Share This Page