Hallo dames, Het is weer eens zover.....ik ben nog maar net zwanger (5.4 wkn) en heb alweer last van vaginale jeuk Hoop niet dat dit uitmondt in een blaasinfectie. Stom he dat een lichaam zo "heftig" kan reageren op hormoonsveranderingen. Zodra ik zwanger ben, kan ik er de klok op zetten dat ik net uitgerekend daar last van krijg en jeuk op die plek is om gek van te worden. Herkennen jullie deze kwaal ook en zo ja wat doen jullie ertegen? Lekker genant als je tussen de mensen zit en je krijgt zo,n jeukaanval
Had Ik ook continue. Snachts zonder ondergoed slapen werkt bij mij erg goed. Ik geen wasverzachter gebruiken hè.
Drupje tea tree olie op een maandverbandje snachts als je gaat slapen helpt bij mij altijd erg goed. Doodt schimmels. Niet direct op je huid smeren dan brandt het. Ik krijg soms jeuk na een antibiotikakuur en door deze tip hierboven heb ik nog nooit een zalfje hoeven halen bij de dokter. Hopelijk werkt het voor jou ook.
@kuikentjepiep ohhhh ik wist dat tee tree olie goed was voor veel dingen maar niet voor dit alleen die geur........... @DonDina alles lekker laten luchten dus, lijkt me heerlijk maar door de vele afscheiding momenteel weet ik niet of ik dat wel kan. Ik bedoel zo in slaap vallen, ben helemaal niet gewend om zonder onderbroek te slapen @Biny ik was er al achter dat t een schimmel zou zijn......zijn veel zwangere dames vatbaar voor