Bedankt voor jullie reacties. @Do1981 doordeweeks langs gaan kan dus niet want ik werk de hele week en ik ga geen vrij nemen voor zoiets. Zoals in mijn OP staat is het een kennis, een vriendin kan ik het niet noemen maar we hebben zo nu en dan contact en zien ik elkaar een paar keer per jaar. Het is trouwens niet haar camping, ze was naar de camping van haar schoonzus gegaan, toen ze me dat meldde heb ik nog gevraagd of ze dan nog even een bakkie bij mij kwam halen... maar hierop kreeg ik dus pas aan het einde van de middag de reactie dat het niet meer ging lukken (terwijl ze mijn app wel al in de ochtend had gelezen). Nu is het niet zo dat ik de hele dag met mijn telefoon in mijn hand zit te wachten totdat zij wat terug stuurt, maar het is wel ontzettend vervelend als je met iemand afspreekt en je laat er iets anders voor en iemand zegt: ik laat het nog wel weten om je vervolgens pas aan het einde van de dag iets te laten weten. Ik heb gisteren geprobeerd om tot een datum te komen, maar aangezien ik niet doordeweeks kan en zij voorlopig niet in de weekenden houdt het op. Misschien komt het er ooit weer van maar voorlopig dus niet.
Als je hier zelf ook vrede mee hebt, is het prima toch. Uiteraard moet het niet allemaal van 1 kant komen en het lijkt erop dat zij ook niet heel veel moeite wil doen.
Ik zou niet meer heengaan. Ik ben een type 'graag of niet' geworden in de loop der jaren. Ik heb teveel gehold voor anderen. Het is duidelijk dat het van haar kant niet komt, dan zou ik het laten waaien. Geen woorden, geen ruzie. Komt zij uiteindelijk weer met een initiatief, prima. Dan kun je altijd de draad weer oppakken.