hallo allemaal, ik heb even een vraagje, wie is er bekend met het pyjamapapje van nestle? is het iets om die 's avonds voor het slapen gaan te geven?, wij geven nu nutrix bij de fles van 19.30 maar tijn word geregeld wakker ,s nachts. ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven! alvast bedankt. groetjes Anouk
Wij geven ons dochtertje dit papje voor het slapen gaan. Ze slaapt er langer op. Peer is haar favorite
Kun je in de ochtend of avond geven, net wat je wilt. Die papjes gaan er hier niet in, hij vindt ze niet te pruimen.
Ons CB zegt dat de pyamapapjes niet goed zijn. Dat kindjes er zelfs drukker van kunnen worden. Daan heeft het één keer gehad, en ik moet zeggen dat hij er wel een nacht op doorgeslapen heeft Zo zie je maar...probeer het gewoon es...
ik geef het ook voor de nacht.. het cb hier trouwens vond het wel goed wan ter zitten namelijk heel veel vitaminen in voor de kleintjes
ik geef het ook voor het slapen gaan..alleen dan wel een halve..zijn best duur als je elke dag gebruikt en vind het dan zo zoet... ik doe 100cc melk + half pyjama papje
Wij geven ook een pyama papje je kan het idd in de ochtend en in de avond geven. Thyron krijgt het in de ochtend en hij vindt het echt lekker!
civan krijgt al een hele tijd pyama pap voor het slapen gaan, op het cb zeiden ze tegen mij ook dat het beter is om het niet te geven dat het niet goed is enzo. maar ach hij vind het lekker dus krijgt hij het gewoon
Ik heb ze hier staan. Zo eens in de zoveel tijd krijgt hij deze voor de afwisseling. gaat erin als pap hier hoor.
ik heb gemerkt dat mijn zoontje juist actiever wordt van pyjama-pap, ik geef het nu liever een keer om de dag mee te beginnen, als ik laat ben smorgens ofzo..
ik geef het ook wel eens....de ene keer pyjamapapje de andere keer Goede Nacht van Nutrilon Slaapt op beide erg lekker
Ik heb Luca ook het pyamapapje gegeven. Hij werd bijna 4 maanden iedere nacht 3 a 4 keer wakker (sliep eerst door). Toen ik hem het pyamapapje gaf sliep hij heerlijk door. Tot na een paar weekjes hij weer iedere nacht 3 a 4 keer wakker werd. Ik kreeg toen dus ook te horen dat kindjes er drukker van kunnen worden en slechter op kunnen slapen. Ik heb toen het pyamapapje weggelaten en diezelfde nacht sliep hij door tot half 8. En nu slaapt hij nu bijna iedere nacht lekker door. Je kan het natuurlijk proberen, maar dan weet je als hij weer wakker wordt (met pyamapapje) je het dan mss weer weg moet laten.
Marin vond het pyjamapapje echt niet lekker, ik kreeg het er niet in (wil liever borstvoeding). Groetjes Senna