Even jullie raad gevraagd.

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikke30, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    Hallo iedereen,

graag had ik even jullie hulp ingeroepen, ik weet het zelf allemaal niet zo goed meer.

Deze "symptomen" heb ik al eventjes, mag pas volgende week testen, dus ...
    - ongi"pijnen"
    - temperatuur was de vorige 2 ochtenden iets lager, nu weer gestegen (denk dat de innesteldag zondag was, volgens de berekening).
    - gevoelige tepels, borsten niet echt pijnlijk.
    - meer een tintelend gevoel in de borsten.
    - tepels donkerder van kleur.
    - rond (vermoedelijke) eisprong erge krampen en steken in linkerzij gehad.
    - misselijk 's morgens en later op de dag.
    - soms duizelig, draaierig.
    - sterke geurwaarneming.
    - rommelende darmen.
    dit zijn zo de meeste dingen.
    Ik heb geen idee meer, vorige maand had ik enkele dingen ook "lichtjes", nu zijn ze meer uitgesproken. We zijn sinds februari aan het proberen, dus het is nog niet echt lang, maar ik ben natuurlijk wel benieuwd.

Laat de reacties maar komen.
    bedankt alvast!
    ikke

2. hoii
    klinkt idd als zwangerschaps kwaaltjes...maar ja... ik heb de afgelopen maande ook veel kwaaltjes gehad en toch ongi geworden, helaas doet je lichaam rare dingen als je iets heel graag wilt.
    heb nu ook last van ongi krampen al een paar dagen, heb ontstoken tandvlees, humeursschommelingen maar ja ik ga nergens meer vanuit...ja dak ongi word dan kan t alleen maar meevallen hihi

3. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    Hallo

Ja, idd daar ga ik oko zo'n beetje vanuit, dat ik gewoon ongi word. Tenminste, dat probeer ik.
    Want ik was nog vergeten dat ik ook al een paar dagen lage rugpijn heb en eigenlijk vreselijk moe ben 's avonds.

Wie weet "praat ik mezelf" die symptomen wel aan? Maar ja, je kan die pijnen toch niet inbeelden denk ik dan.

Groetjes!

4. ja dat heb ik dus ook, ik bedoel ik praat mezelf ook niet aan dat ik onstoken tandvlees heb en dat ik ook moe heb en krampen heb maar ja toch kan je lichaam je lekker voor de gek houden...wanneer wil jij gaan testen?
    ik doe mee met de marathon op 28 mei :D

5. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    Ik wil ten vroegste testen op 29/5 als er dan nog niks te zien is natuurlijk. Maar of ik het tot dan kan volhouden?

En ook nog vergeten te zeggen... ik heb zo'n opgeblazen buik.
    Je ziet, ik heb veeel symptomen, maar of het ook daadwerkelijk zo is?
    En zeggen dat ik al 2x zwanger ben geweest, maar ik kan me daar absoluut niets meer van herinneren! Toch niet van de "onzekere" periode in de wachtrij. Erg he.

groetjes.
    ikke

6. ja wachten is t ergste wat er is, naja bijna t ergste dan hihi
    ik loop ook steeds naar t toilet omdat ik ongi krampen heb al een paar dagen maar er is nix te zien.. k wou dat t al maandag was hihi

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi meiden las ff jullie berichtjes
    ik vindt dat wachten verschrikkelijk
    ik moet nog lang niet ongi worden maar ben op de vruchtbaare dagen wel actief geweest
    ik ben zo benieuwd of het deze keer wel is gelukt
    ik zou zo blij zijn me vriend zal wel een rolling krijgen maar die vindt het ook super
    suc6 meiden

8. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    dag Marieke en fiona,

inderdaad, het wachten kan zo lang duren en dan ga je soms te snel testen en ben je extra ontgoocheld, alhoewel je goed weet dat je wss gewoon te vroeg bent!

Hier gaat alles stilletjes verder, temp was vanochtend weer iets hoger, misselijker 's ochtends dat wel.
    De andere "kwaaltjes" heb ik meestal later op de dag / avond last van (rug enzo). Het ongigevoel is wat minder, maar met momenten flakkert het weer op.
    Gelukkig moet ik morgen en vrijdag werken, dan kan ik mijn zinnen wat verzetten, maar dan komt het weekend er weer aan en maandag is het een extra vrije dag in België en dinsdag is het mijn nod, dus het komt dichter en dichter.

Ik zag dat jullie ook al laten pendelen hadden. Ik heb n berichtje gestuurd naar de mensen die ik in de lounge gevonden had, maar heb je enig idee wanneer ik antw kan verwachten? Komt dit in mijn mailbox?

Ik heb via n andere site ook al eens laten pendelen en daar zei 1 persoon dat ik vorige ronde zwanger was (pendel twijfelde lang zei ze) en was n meisje, andere persoon zei dat het deze maand zou raak zijn en dat het een jongen was. Een ander iemand heeft dit bij mij persoonlijk gedaan en die zei ook nu zwanger en een meisje. Ik ben dus erg benieuwd en zou graag "veel verschillende" pendels horen.

Tot later!
    ikke

9. hoihoi
    als het goed is krijg je een mailtje terug..dit kan soms even duren ligt er maar net aan wanneer die mensen tijd hebben en online zijn..
    ik heb 3 pendels voor mei zoals je kan zien...ben benieuwd! over 5 dagen testen...spannend dus :D en ja...t wachten duurt nog steeds lang hahaha

10. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    hallo marieke

die pendels die jij hebt, zijn dit er andere dan op het forum? Zitten zij ook ergens hier?

Wachten duurt steeds zo lang...

Heb jij veel symptomen?

groetjes ikke

11. hoi ikke

die pendels komen allemaal van hier van t forum, je kan die mensen zo een bptje sturen en vragen of ze voor je willen pendelen, ik heb t ook zo gedaan namelijk.

ik heb behoorlijk wat kwaaltjes op t moment hier mn lijstje:
    - laat steeds boertjes (doe ik normaal nooit)
    - laat ook steeds meer scheten (ook dit doe ik normaal zelden hihi)
    - was vandaag beroerd, misselijk heb zelfs over moeten geven (maar ja dit kan ook een lichte buikgriep zijn geweest...paar uurtjes :confused: :(: maar goed)
    - heb al een week buikkramp alsof ik ongi word...maar zie nix...is ook een beetje vroeg een week voor je nod ongi worden iig in mijn geval
    - heb wat gevoelige tepels
    - heb al 2 dagen ontstoken tandvlees wat ik ook normaal nooit heb

verder zijn er dan nog mn pendels 3 stuks die op mei staan (of je t moet geloven is een 2e maar wel toevallig dat 3 mensen apart van mekaar dit hebben gependeld)

en doet onze oudste kat (we hebben er 3 ) een beetje vreemd, normaal komt hij nooit bij mij maar nu gaat ie al 3 avonden als ik naar bed ga heel voorzichtig t bed op en komt ie half op mn benen half op mn buik liggen, doet ie echt normaal nooit...mn vriend heeft t opgezocht en t schijnt dat die beesten dingen kunnen aanvoelen ofzo...

maar goed alles wat ik hier neerzet kan natuurlijk ook te maken hebben met een naderende ongi...of mijn lichaam neemt een loopje met me...

jij kwaaltjes?

liefs marieke

12. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    Hoi Marieke,

bedankt voor het snelle antwoord (alleen krijg ik mijn werk voor school en in huis niet klaar als ik zo lang achter de pc zit :oops: ).
    Dat lijken me toch al behoorlijk wat kwaaltjes.

Hier mijn lijstje (ik heb er al n week last van, niet alles altijd de hele dag door, maar meestal met momenten of langere periodes).
    - misselijk meestal in de ochtend, maar kan in de loop van de dag ook zijn met het zien of ruiken van bep dingen).
    - pijn in onderrug.
    - ongikrampen (heb nooit echt last van de :evil: eigenlijk)
    - tepels wat donkerder dan anders (en soms met "bobbeltjes erop)
    - borsten tintelen of steekjes erin
    - duizelig of draaierig met momenten
    - darmen die rommelen
    - moe als ik thuiskom van het werk (kan ik zo een dutje doen)
    - opgeblazen buik (die ik precies niet helemaal kan intrekken tot n platte buik als je me snapt)
    - temp stijgt elke dag lichtjes (tot nu toe)

en weet je, als je hier zo rondleest herken je heel wat dingen waarvan je denkt "hey dat heb ik ook"
    - tandvlees bloedt soms bij het tandenpoetsen
    - onze hond kwam gisteren spontaan met me liggen knuffelen (doet hij meestal bij mijn man).

en gewoon n raar gevoel in de buik.

Veel he, kan ik me die nu allemaal inbeelden?
    Toch wil ik eigenlijk niet eerder testen, want dan ben ik mss gewoon te snel en heel erg teleurgesteld?

En ik heb ook spierpijn in de schouders en benen, maar of dit n symptoom is? (heb nochtans niets anders dan anders gedaan).

groetjes ikke

13. ook al zoveel dus...
    vreemd he! ik heb nu ook mn broek los moeten doen omdat ik zon opgeblazen gevoel heb..ook heb ik last van mn onderrug...
    word er gek van van die onzekerheid.
    ik durf niet zo goed te testen...bang voor negatieve test en dat ik mezelf dus toch steeds voor de gek houd...

ow ja nog zoiets vaags, stond vanavond bij de verkeerde auto te proberen met mn sleutel...nog nooit de verkeerde auto gepakt...ik zeg dingen 3 keer omdat ik gewoon weg vergeten ben dat ik t al heb gezegd...
    maar d8 dat zwangerschaps dementie pas veel later kwam dus dat kan t gewoon niet zijn!

word gek van mezelf!

14. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    Hallo Marieke,

temperatuur was vandaag weer n stukje hoger! 0,5 om precies te zijn!

De andere klachten "verdwijnen" precies af en toe? Misselijk gevoel blijft en 's avonds komen de andere klachten weer op, overdag heb ik niet zoveel last.
    Ik durf al niet te erg meer te hopen eigenlijk... :(

Afwachten dus. Hoe gaat het met jou?

groetjes ikke

15. met mij gaat t beroerd...word denk ik ziek ofzo....ben met vlagen zo misselijk :( heb ook nog bijna nix gegeten waardoor ik me ook nog eens een vaatdoek voel.. gisteravond had ik bultjes rond mn tepel...viel mn vriend op die zei wasdaaaaat hahaha
    ik heb geen idee ik word langzaam aan gek denk ik ...en we moeten nog zolang wachten! :cry:

16. eef1980

eef1980 Lid

May 14, 2007
    72
    0
    0
    Ik denk dat ik me bij jullie kan voegen, heb ook allerlei kwaaltjes.
    Zo ben ik vreselijk moe, en s'morgens kan ik mijn bed niet uitkomen omdat ik nog steeds hele zere vermoeide benen,armen enzo heb.
    Heb ook wat last van dikke enkels s'avonds. Zere tepels, rommelende darmen, duizelig bij vlagen, en de laatste 2 dagen steeds het gevoel dat ik ongi moet worden. lijkt allemaal veel op elkaar.
    Maar het zouden natuurlijk ook ontpillingsverschijnselen kunnen zijn. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, maar hoop het niet.
    Ik wordt gek van die onzekerheid.
    Groetjes Eef1980

17. ja dat is t ergste, die onzekerheid...
    als je maar wist dat je wel of niet zwanger was dan wist je waarschijnlijk waar je de klachten van had...maar neee.....we moeten wachten wachten wachten wachten wachten enz.

18. eef1980

eef1980 Lid

May 14, 2007
    72
    0
    0
    Idd.
    Ach en al die klachten worden ook makkelijker wanneer je zwanger bent denk ik. Dan weet je in ieder geval waar je het voor doet.
    Denk dat ik dit weekend een test ga doen, ben wel benieuwd, tenzij ik in de tussentijd ongi ben natuurlijk.

19. spannend zal voor je duimen :D

20. ikke30

ikke30 Lid

May 22, 2007
    26
    0
    0
    leerkracht
    België
    En Eef, al een testje gedaan of wacht je nog even?
    Marieke, ook bij jou is het bijna zover he

Ben benieuwd...

Hier iemand die heel moe is, de symptomen minderen een beetje, de temperatuur blijft wel wat hoger dus ik weet het niet zo meer...
    Vandaag schoolfeest gehad, dus is het niet zo verwonderlijk dat ik moe ben natuurlijk! Het is allemaal heel goed gegaan, dus ben ik weer opgelucht dat de kindjes het goed deden.

Nou dames, ik laat jullie maar, hou me op de hoogte!

tot later
    ikke

Share This Page