Even jullie reactie....

Discussie in 'De lounge' gestart door luckey, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

In de begin post van TS in de eerste paar regels staat dat hun alleen wilde trouwen en dus ook geen feestje wilde geven ;)

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik snap ze wel hoor, ze wilden geen feestje waarom wordt dit dan toch gedaan? Ze moeten toch helemaal zelf weten hoe ze trouwen. Maar goed, het is wel een ongemakkelijke situatie geworden. Dat is balen. En dat ze toch naar het feestje zijn gekomen betekend dat ze het wel waarderen alleen een taart aansnijden gaat ze denk ik te ver. Want dat is nou een van die dingen die ze niet wilden op hun bruiloft.

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ja klopt, geen trouwpartij met feest en alles erop en eraan. Ze hebben niet gezegd dat ze achteraf geen feestje wilden om zich te laten feliciteren. Ook al kun je dat , denk ik, zelf wel bedenken. Zeker als ze even snel ,snel zijn getrouwd zonder al te veel tierelantijntjes.
    Maar stel dat ze op vakantie stiekem zijn getrouwd met wel een mooie bruiloftslocatie en bruidskleding en alles erop en eraan. Dan kan ik me wel weer voorstellen dat de familie even overbluft is maar toch wel iets terug wilt doen. Snap je een beetje wat ik bedoel?

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0

de ruzie was een paar dagen voor het feest.

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    paar reacties later heb ik nader uitgelegd!!!!!!!

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    het was een georganiseerde vakantiebruiloft op santorini.
    altijd over gesproken (nooit over feesten achteraf) maar nooit verwacht dat zit ook echt zouden doen zonder iets te vertellen.
    nouaja...

Een van de eerste reactie van de schoonmoeder was feest voor de buurtgenoten.
    DIT WILDEN ZIJ NIET, evenals geen feest voor de familie.
    Feest met hun vrienden dachten wij dat ze wel op prijs zouden stellen, niet dus....

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    en dat was het dus wel.
    bruidsjurk (mooie avondjurk) met ceremonie en complete fotoshoot kriskras door het eiland. echt een bruiloftsarrangement.
    precies zoals zij het wilden.

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    In een reactie paar posten verder heb ik het al uitgelegd maar voor de goede orde nog maar eens.
    Ik heb jullie mening gevraagd en dan moet ik die ook slikken!!!!
    Ben blij dat jullie eerlijk zijn geweest en dat er zoveel verschillende mensen zijn met hun verschillende levenstijlen.

ik heb gewoon heel veel gedachtes die door mijn hoofd heen gaan.
    Ik kan me prima in hun verplaatsen dat ze geen feest wilden (en dus ook niet eentje die door schoonzusjes is georganiseerd) maar dit kun je ook anders oplossen. Ik was dan bv niet eens naar het feest gegaan.

ik weet niet wat precies gezegd is tijdens de ruzie maar weet wel dat schoonbroer zelf ook niet vrij te pleiten is.
    schoonzusjes zijn getrouwd met toeters en bellen maar wilden absoluut geen vrijgezellenfeest. hij heeft dit toch gedaan, met bedrukt tshirt kroontjes en alles.
    Schoonzusjes zelf waren aangenaam verrasst en gingen dus helemaal erin mee. Achteraf waren ze er super blij mee

Inmiddels hebben schoonbroer en schoonzus met elkaar gepraat en is er geen stom woord meer verteld over de ruzie.
    het wordt dus niet uitgepraat (is normaal in de schoonfamilie, leegkotsen en dan doodzwijgen).
    Ik kan dit niet.... ik zou het uitgepraat willen hebben.
    ECHTER... ik ben niet verantwoordelijk geweest voor de organisatie van het feest en moet het dus gewoon van me af laten glijden.
    Het is gebeurd en klaar.

9. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Wat een toestand:)

Ik vind het in eerste instantie wel erg aardig van je schoonzusje dat zij dit alsnog georganiseerd heeft.
    Ik zou ook wel ff op mijn teentjes zijn getrapt denk ik als mijn broer na een aantal weken ineens zegt van joh we zijn getrouwd.
    Ik had daar toch wel graag bij willen zijn...
    Maar ja als hen er toch voor kiezen omdat samen te doen, heb ik dat maar te accepteren.

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    dat viel nog wel mee... 25 mei getrouwd en 4 juni verteld.
    toen waren we allemaal samen op een familieweekendje de fotos het kijken van de bruiloft van schoonzusjes en zei de schoonvader: heb je nu niet zelf zin in een bruiloft?
    waarop schoonbroer antwoordde: die hadden we vorige week.
    het was nog nooit zo stil hahahaha.

Nee ik vind het jammer dat we er niet bij waren (mochten zijn) maar het is hun keuze.

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    jullie hadden hun wens moeten respecteren ja.

12. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Misschien is dat wel het probleem, dat de communicatie binnen de familie niet zo goed is. Als iemand gewoon gevraagd had of ze een feestje wilden i.p.v. surprise-party te organiseren, was het wellicht wel goed gekomen. Het is wel aardig bedoeld misschien, maar het is bv. ook heel aardig als je iemand die blind is helpt met oversteken. Als je niet eerst vraagt of 'ie wel naar de overkant moet en je zet 'em gewoon over en hij bleek daar niet heen te willen, is het nog steeds wel aardig bedoeld, maar of diegene dan blij is.....

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat ze zelf geen feest willen geven ala kan ik me nog iets bij voorstellen, maar als ze dan een feestje krijgen vind ik dat ze wel dankbaar mogen zijn met zulke lieve familieleden en vrienden die dit voor ze organiseren.

uiteindelijk kiezen ze ervoor om er toch te zijn en dan de taart niet willen versieren of aansnijden vind ik ook erg kinderachtig ze wisten dat jullie dingen hadden georganiseerd.
    als ze er echt geen zin in hadden, dan hadden ze ook niet moeten komen

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kijk ik snap de reactie wel van de rest van de familie, eigelijk valt het al tegen dat er alleen getrouwd word en dan denken ze het bruidspaar te verrassen maar dat valt verkeerd omdat hun het al hebben aangegeven het niet te willen vieren. het is hun bruiloft en dat moet iedereen dan accepteren hoe ze dat willen vieren en doorbrengen
    ik kan me het bruidspaar goed begrijpen maar de rest van de familie ook

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind het zo gek dat er steeds gezegd wordt dat het jammer is dat de familie ergens niet bij mag zijn...

met andere woorden...trouwens doe je dus WEL voor een ander...zodat die een feestje hebben...
    Dat is dan misschien ook wel de reden dat het feestje is gegeven!

En ik denk idd wat iemand al zegt dat er gewoon een gecommuniceerd moet worden in je schoonfamilie!

Maak je er verder nou maar niet meer druk om! Doen zij zelf schijnbaar ook niet!

Deel Deze Pagina