Hallo allemaal, Hier eentje uit België. Ik vind dit een keitoffe site en vind het leuk hoe jullie mekaar steunen en met elkaar meeleven. Ook als het allemaal niet zo vlot loopt. Hier beknopt ons verhaal: Wij zijn al een tijdje bezig (ongeveer 14 maand). Het wil maar niet lukken. Heb meer dan 9 maand geen maandstonden gehad, heb Clomid genomen zonder resultaat. Heb cysten op mijn eierstokken. Omdat ik moeilijk eitjes aanmaak zijn we een hormonenkuur gestart. Hier ben ik mee moeten stoppen omdat ik daar niet het gewenste resultaat had (mijn eitjes groeiden niet voldoende). Nu word ik geopereerd aan mijn eierstokken. Dan zouden mijn regels regelmatig moeten komen en afwachten of het op de natuurlijke weg kan. Dus weer nieuwe moed en opgeven doen we zeker niet. Ik ben in ieder geval al blij dat ik mijn verhaal eindelijk eens kon doen. Verder wens ik iedereen het allerbeste. groetjes
Welkom Lolake Wanneer wordt je geholpen aan je eierstokken? Véél sterkte in ieder geval, hoop dat jullie wonder niet snel meer op zich laat wachten Groetjes, Shirleyke (ook een Belgje )
Begin juni word ik geopereerd. Volgens gyn heeft dit een grote slaagkans. Dus blijven hopen. groetjes
een vriend van ons is speciaal naar belgie gegaan voor een behandeling. heb begrepen dat ze in belgie beter zijn dan hier in nl. succes en hoop dat het snel mag lukken !