hallo!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Steefke86, Jan 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steefke86

Steefke86 Lid

Jan 7, 2016
    40
    1
    6
    ik werk als pedagoge, waarbij ik kinderen en jonge
    roermond
    Hallo,

Ik ben Stephanie, 29 jaar en volkomen onverwacht zwanger geworden. We waren met de pil gestopt, zodat mijn lichaam vrij kon worden van de hormonen en als we zwanger wilden worden, we niet eerst van de hormonen af moesten. We hadden afgesproken dat we zeker 4 dagen voor mijn eisprong en 2 dagen erna een condoom gebruiken. Precies alles uitgeteld, mijn eisprong kwam perfect op tijd. Ik kreeg 2 weken later ook fijn de menstruatiekrampen, maar geen bloed! Eerst vond ik het gek. Begon me te irriteren dat ik wel de pijn had en het maar niet door wilde zetten. Uiteindelijk kwamen wat symptomen om de hoek kijken en maakten we grappen over een zwangerschap (we hebben net huis gekocht). Uiteindelijk vorige week een test gedaan: negatief. Toch zat het me niet lekker. Ik heb vandaag de ha gebeld om te vragen of ik wel krampen kon krijgen maar niet ongesteld kon worden door het stoppen met de pil. Dat kon, maar bij twijfels kon ik altijd een test doen. Ik dus een test gekocht, vooral omdat als ie nu nog negatief was, ik gewoon echt niet zwanger was en op de normale tour door kon. Toen kwam er een streep tevoorschijn.... Blijdschap en angst streden om voorrang. Intussen is het nog steeds chaos in mijn hoofd. Ik heb 9 maart mijn eerste echo :)

2. Jose1992

Jose1992 Lid

Jan 10, 2016
    26
    0
    0
    Kapster
    Harderwijk
    Wat leuk gefeliciteerd !!

3. Steefke86

Steefke86 Lid

Jan 7, 2016