Kunnen jullie eens kijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by pisum, Dec 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
    Dames kunnen jullie eens naar mijn kaartje kijken? Zie link in onderschrift.

FF geeft namelijk aan dat mijn ei op dag 25 was.
    Ik denk zelf dus dag 20, of eventueel dag 22.

Maar FF blijft het houden op dag 25, tenzij ik een of ander teken invul bij een andere dag. Dus ik heb nu maar een posi ovu test ingevuld bij dag 20... (maar was niet zo, heb geen testen gedaan)

Wat denken jullie? Dag 25 is de temp toch al lang hoog, is het niet gek dan dat FF die dag zegt?

Welke dag denken jullie?

2. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Pfff, ik heb er niet zo een verstand van, lijkt me idd een hoge temp om een ei te krijgen van dag 25. Heb je zelf geen cervixslijm ofzo gevoeld op bepaalde dagen?

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    als ik je kaartje zo zie dan denk ik ook dat je eitje dag 20 is geweest.
    vanaf dan begint je temp met stijgen dus ik denk dat je het goed hebt gehad en je ei indd op dag 20 is geweest.

4. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
    Nee ik heb geen slijm of andere aanwijzingen gehad. Ik baal nu wel dat ik geen ovulatie testen heb gebruikt. Maar ja, daar doe ik nu niets meer aan.

Ja ik vond de temp op dag 25 ook best hoog om dan een ei te hebben...

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik vind dag 20 ook logischer (en mogelijk dag 22, maar zeker geen 25).
    Jammer dat je op dag 19 niet hebt getempt! Zou best weleens een lage geweest kunnen zijn en dan had FF het ook beter gesnapt denk ik.

6. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
    Ja idd wel jammer :( toen was mijn zoontje de halve nacht op, en ik dus ook. En ik dacht toen dat temperaturen geen zin had omdat het toch niet zou kloppen..

Share This Page