Dames, Ik weet dat de clearblue plus testen vaak een pennenstreep geven, maar heeft iemand weleens mee gemaakt dat je heel vaag een plus zag staan, dus even dikke streep als de horizontale streep, en dan na een paar minuten alleen nog maar een pennenstreep ziet staan? Dat heb ik dus nu.. Lekker onduidelijk. Morgen maar een andere test er tegenaan gooien..
Ik had eerst 1 streep en veel later na de aflees tijd een plusje staan, leek ook op een pennenstreep. Dacht niet zwanger 3 weken later nog een keer gedaan en toen wel gelijk een dikke plus Zou er morgen nog 1tje doen met ochtend urine en anders een digitale van clearblue
ik heb op een of andere manier bijna altijd met cb plus. dan zijn ze ook even breed dus ind geen pennenstreep en staan zw er echt meteen met het doorlopen van detest! bij mij was het steeds negatief helaas! maar duim voor je dat het goednieuws is voor jou!
Heb je de oude cb plus of de nieuwe (platte met blauwe doorzichtige dop). De oude gaf bij mij ook altijd ee vaag kruis (niet zwanger) masr de nieuwe heeft dit tot op heden nog niet gedaan
Ik heb er eentje met een donkerblauwe niet doorzichtige dop, Eentje waarbij het "plasstripje" rosé kleurt..
Ok...dan is dat dus nog de oude cb en daar had ik altijd het resultaat wat jij nu hebt mee. En dus niet zwanger.... Sorry
hier dezelfde ervaring als rogijuli, lichte streep even dik als de teststreep was niet zwanger. Zelfs op een handleidingsfilmpje kon je zien dat de test bij niet zwanger een streep geeft. hopelijk wordt de test alsnog positief!