even kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Love2011, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Kan iemand misschien even kijken naar mijn kaartje ?
    Ik weet nog niet wanneer mijn eisprong eraan komt, het slijm is nu een beetje creme achtig/ of waterig(nattig) kan dit niet zo goed onderscheiden. Is het normaal dat de temperatuur al omhoog zou gaan voor de eisprong ?

2. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een beetje schommeling in je temperatuur is normaal. Je eisprong is geweest als je 3 dagen achter elkaar een hogere temperatuur hebt. Het kan bij jou nu nog alle kanten op denk ik.
    Je hebt wel vrij veel witte bolletjes, temp je niet iedere dag op dezelfde tijd?

3. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Hoe lang zijn jouw cyclussen normaal?

4. Love2011

Het probleem is dat een een overactieve blaas heb en dus snachts veel moet plassen, soms wordt ik wakker om half 6 bijvoorbeeld en dan temperatuur ik meteen maar soms wordt ik ook pas om half 7 wakker van de wekker en dan temperatuur ik.. is dat niet goed ? Mijn eerste cyclus was 38 dagen, zit nu in de 2e ronde.

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet eigenlijk niet of dit uit maakt. Ik word zelf soms ook een uurtje voordat de wekker gaat wakker, maar ik hoef niet naar de wc of zo, dus ik blijf dan gewoon liggen en val dan vaak weer in slaap. Ik temp dan pas als de wekker gaat, bij mij maakt dat geen verschil. Maar weet niet hoe het is als je al uit bed bent geweest.

6. Love2011

Hmm oke.. beetje een rare vraag misschien maar ik ging net naar de wc en het is heel erg nattig in mijn ondergoed (sorry) kan ik dit zien als Watery in FF ?

7. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Als het nattig/doorzichtig is: waterig, kun je er ook draden van trekken: eggwhite.

Zo doe ik dat altijd. Soms is het nog wat ondoorzichtig en dan maak ik er creamy van. Glijdt mijn vinger er snel doorheen en is het doorzichtig (sorry voor de beschrijving) dan maak ik er watery van.

8. Love2011

Oke tnx! gister was het creamy maar vandaag wel behoorlijk nattig (hihi) hopelijk komt mijn eisprong deze ronde sneller als de vorige maar lijkt er wel op zo!! :)

9. Love2011

is het vreemd dat je vruchtbaar slijm hebt (soort eiwit) als je temperatuur laag is ? ik vermoed namelijk dat morgen mijn eisprong komt of kan dat niet als mijn temperatuur vanmorgen nog 36.2 was ? iemand idee of dit kan ?

10. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik liet alle termen altijd achterwege en deed puur temperaturen. En wat betreft tijd; in t weeken ging ik echt niet om 6 00 temperaturen hoor. En t maakt hooguit 0,1 uit. Ook wel eens een paar keer vergeten en dan pas 2 uur nadat ik op was en dat maakte ook hooguit 0,1 uit. Ik ben dus van mening dat het allemaal niet zo nauw luisterd. Bij mij gaf de temp heel duidelijk aan als mijn ei geweest was. Toen ik zwanger was bleef ff heel lang volhouden dat 1 sept mijn ei geweest was terwijl ik er uit af las dat t 8 sept moest zijn. Een week nadat ik positief testte en dus mijn hoge temp door bleef invoeren snapte ff dat mijn eisprong de 8e was... Dus weet ook niet goed wat ik er van moet denken nog.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je krijgt eerst vaak een tempdip, waarna je temperatuur gaat stijgen (en hoog blijft).
    Dus het kan maar zo dat je eisprong eraan komt.

12. Love2011

Bedankt voor de info dames!
    Vandaag nog steeds van dat slijm (glinstert op wc papier) best veel. Mijn hoofd gloeit alsof ik koorts heb maar net een ovutest gedaan maar was negatief :(
    snap er niks meer van.. heb echt het gevoel dat ie eraan komt, vorige maand voelde het ook zo. Mijn temp was vanmorgen 0.2 hoger als gisteren. kan niet anders dan afwachten maar heb zo weinig geduld haha

13. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Bij mij was de temp meestal 0,2 hoger na mijn eisprong. Kan hij niet geeeest zijn inmiddels?

14. Love2011

Ik weet het niet, na de eisprong wordt het slijm minder toch ? Zou kunnen hoor maar vorige maand deed het echt zeer onderin mn buik maar dat hoef je niet altijd te voelen ?

15. Love2011

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

16. Love2011

Kan iemand even meekijken? Ik snap er niks meer van!

Eergister op dag 19 heb ik mijn ei gehad, dat weet ik gewoon zeker want ik had een.druppel bloed net als vorige maand en heel veel eiwitachtig slijm.
    Nou is mijn temp gister ineens hoog wat normaal is maar vanmorgen weer lager.
    Dit is toch niet normaal ?
    Hoop dat iemand me kan helpen.

17. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Innestelingsdip? (dan zou hij morgen weer omhoog moeten gaan) Ik hoop het voor je!

18. Love2011

Kan dat zo snel na de eisprong ? Dat kan toch pas vanaf 6 dagen erna ?

19. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan ook komen door het verschil in tijdstip dat je temperatuurt... Kan zo 0.2 schelen, daarom is het ook belangrijk om (te proberen) altijd op het zelfde tijdstip te tempen.
    Kijk eens hier! :)

20. Love2011

Maakt een uurtje later zoveel uit ? Ik heb vanmorgen toen ik moest plassen getempt en toen weer gaan slapen en na 2 uur slapen weer getempt en was zelfde temp..

Deel Deze Pagina