Hoi, Zou mijn tempdipje een innetstelingsdipje kunnen zijn? Ik heb een korte lf, meestal 9 a 12 dagen. Is het zo dat een innestelingsdip altijd onder je coverline moet zijn? Vroeg het me gewoon af! Liefs Juul Ff kijken of ik mijn grafiek kan bijvoegen! My Ovulation Chart || Ovulation Calendar
Ik vind eerder die 37,3 op de vrijdag een uitschieter dan je temp nu een innestelingsdip is eigenlijk.
En toch weer omhoog. Volgens FF vandaag mijn ongi. Ik vind het er niet goed uitzien en toch spannend. Zijn dat de hormonen die zulke rare dingen met je doen?
Spannend! Als je idd die temp van vrijdag voor het gemak even buiten beschouwing laat... Ik hoop het voor je!
Je temp tijdens je lf lijkt wel wat op die van mij van vorige ronde... Mijn gyn heeft er toevallig vandaag naar gekeken, ze vond het er prima uitzien en noemde het triphasisch (dan gaat je temp 2x omhoog tijdens je lf). Mijn banner is de link naar FF, kun je ff kijken. Ik ben wel gewoon ongesteld geworden... Succes!
Tot nu toe nog niks. Ik vermoed morgen ochtend een temp dip. Zal wel 36.6 zijn. Zoals eigenlijk altijd voor ei. We wachten af. Meestal zit mijn gevoel wel juist.
Nou nog geen temp dip, en geen ongi. Zal mijn cyclus zich eindelijk wat herstellen en mijn lf wat langer worden? Na mijn zwangerschapsafbreking was deze steeds maar krap 9 dagen. Morgen dan temp dip? Wat denken jullie bij kaartje? Nog steeds een rommeltje?
nou, je temp is vandaag in ieder geval weer iets omhoog gegaan. Als normaal gesproken vandaag je NOD is, ziet het er hoopvol uit. Als je morgen nog niet ongi bent zou ik er maar eens een testje tegenaan gooien! Ik hoop het voor je!
Hoi Kitty, bedankt voor je reactie. Mijn temp was vanmorgen 0,1 graad gezakt, maar nog steeds hoger als coverline. Ik heb afgelopen maanden steeds een lf gehad van 9 a 11 dagen. Dit is dag 12. Ik durf niet te testen omdat ik het gevoel heb dat ik niet zwanger ben. Ook vind ik mijn kaartje niet echt "zwanger"
Ik snap je onzekerheid... Er is echter maar één manier om er achter te komen; testje! Spannend, hoor! Maar gezien je normalen korte lf fase kan het zomaar eens raak wezen. Suc6!
Ik kwam even kijken of je al getest hebt... Ziet er wel goed voor je uit! Laat je het nog even weten?
Ik had gisteren een heel klein beetje roze slijm. Echt minimaal. Ik dacht ik word ongesteld maar er komt niks meer. Temp nog 36.8. Geen test gedaan. Ik weet niet wat ik ervan moet denken allemaal.