Hoi dames, zaterdag had ik een pret echo, hartstikke leuk op 1 ding na. Ik ben al erg onzeker deze zwangerschap en het eerste wat ze zei is: "wat is dit nou?!" Zeg dat tegen iemand die het nodige mee heeft gemaakt en ze hangt in de lamp. Volgens haar zat er iets geks aan de wand van mijn baarmoeder of had mijn baarmoeder een rare vorm. Niet kunnen genieten dus want de hele week ben ik zwaar gestressed geweest. vandaag had ik een uitgebreide 20 weken echo (wegens medicijn gebruik en ziekte extra uitgebreid) en alles was perfect! Ze heeft mijn baarmoeder na gekeken en kon niets raars zien. Deze vrouw heeft 28 jaar ervaring en was ook erg gepikeerd over de doos van de pret echo. Ze had dat nooit zo mogen zeggen! En het was ook nog eens niets. Zo dit moest ik even kwijt hoor! Dus mocht je zo'n doos treffen ga dan aub nergens van uit! Ennuuuh HOERA alles gaat goed met onze knul! Nu pas kan ik echt genieten voor mijn gevoel
Hoe stom kun je zijn om iemand zo'n angst aan te jagen. Pff ik had ook in de stress gezeten. Maar wat fijn dat jullie kleine man helemaal is goedgekeurd en er niks geks gevonden is. Lekker genieten!!
jeetje, zeker een doos!! praat vast te snel inplaats na te denken..belachelijk zo'n reactie. kan me helemaal voorstellen dat je ervan in de stress was. Gelukkig dat alles er goed uit zag en alles ok is met jullie ventje! nu lekket genieten hoor!!
Zware week heb je gehad begrijp ik.. je verwoord het goed: wat een doos!! Lekker genieten nu.. kun je hem al goed voelen?
Wat balen zeg! Ik zie dat je niet ver bij mij vandaan woont. Welke echopraktijk ben je geweest? Ik ben in Leiderdorp heel goed geholpen vorig jaar. Ze heeft uitgebreid de tijd genomen om ook een paar kleine 'medische' dingen na te kijken (of het tussenschot tussen de hersenen zichtbaar was enzo) en benadrukte alleen de positieve dingen. Als je bij een andere bent geweest, kan ik je zeker aanraden om daar nog een keer heen te gaan (2d echo is helemaal niet zo duur). Vanaf nu genieten en leuk op zoek gaan naar kleertjes etc voor je baby!