Wij gaan binnenkort op vakantie een midweekje naar Zeeland, naar Roompot beach in Kamerland. Onze dochter is bijna 4 jaar. We gaan iig naar Plopsaland de Panne, is ff rijden, maar goed, leuk voor dochterlief! Iemand leuke tips voor daar?
Zoek alvast een paar adressen van indoor speelpaleizen, want in Zeeland is het ook wel eens slecht weer en dan vinden vooral kinders van 4 dat een geweldige plek om te zijn. Oh ja, vlakbij Renesse is een restaurant waar een speeltuin aanvast zit, papa en mama lekker eten en de kindjes lekker keten... weet alleen niet meer hoe het heet Groetjes van Kiki
In Vlissingen heb je een overdekte speelpaleis voor kids, de naam weet ik zo niet uit mn hoofd! Hopen dat je mooi weer hebt, dan heb je aan t strand genoeg! Veel plezier alvast! Groetjes!
Dat indoor speelpaleis heet Bambini. Erg leuk en groots opgezet! Ik kan eigenlijk alleen maar dingen vertellen over vlissingen/middelburg/veere (walcheren dus) omdat ik zelf in Vlissingen woon. Het arsenaal is erg leuk voor de kleintjes, moet je even googlen wat het is, te uitgebreid om te vertellen Ik weet niet of je dochter van beestjes houdt? maar in Vlissingen hebben ze ook een reptielenzoo (iguana) leuk middagje uit voor als het wat slechter weer is.