Hier precies zo. Gek op katten maar die van ons blijven in onze (afgezette) kat. Ik wil niet dat een ander last heeft van mijn dieren. Ik was zondag met de kids in de speeltuin en ja hoor, een kat gaat zitten graven in de zandbak en hup een hoop stront erin. Te smerig gewoon. Overigens heeft er nu een kat voor mijn deur zitten pissen........ Men wat een lucht. Absoluut not amused, zelfs niet als kattenliefhebster
Weet ik inderdaad niet, maar ik neem niet aan dat ze het lekker vinden op koude auto's te zitten . daarnaast hebben blijkbaar andere mensen dan niet last van mijn katten toch? Honden lopen hier inderdaad niet los in de straat alhoewel er weleens eentje uitbreekt maar ach ja. Maar goed nogmaals ik vind het niet meer dan normaal dat mijn katten buiten zijn, en ieder ander heeft echt pech gehad ( mits ze dus geen schade toebrengen in het geval met de kipfilet zorg ik dat ze nieuwe krijgen) . Kan me ook vrij weinig schelen wat jij daarvan vind.
Wij hebben echt nooit, maar dan ook nooit last van katten in onze tuin.. goeie tip voor de buurvrouw om alle katten uit de tuin te krijgen! Neem een hond! hahaha.. niet dat onze hond iets met de katten zou doen als ze in de tuin zouden komen.. maar sssssssst dat weten de katten niet enne goeie wraakactie! een kind krijgen speciaal om wraak te nemen tegen de buurvrouw
ik ben absoluut geen kattenliefhebster.. maar kan smakkelijk lachen om een kat die onze hond uitdaagt, door met zijn pootjes onder de poort te slaan, en als de hond dan komt gauw weg en weer terug hahahaha
Ik ben geen kattenhater, maar hoef ook hun drollen niet in mijn tuin. Een vriendin van me heeft katten en die heeft de buren (naaste buren) korrels gegeven waardoor de katten hun tuin niet aantrekkelijk vinden. Vraag me niet hoe het heet, maar misschien een idee voor je buurvrouw die klaagt.
Mja weet je, ik heb ook regelmatig vogelpoep op m'n ramen, als ik de deur van het appartementencomplex uitstap, moet ik regelmatig een grote stap nemen om een hondendrol, die precies voor de deur geparkeerd is, te ontwijken.. In het gras hetzelfde verhaal. En op straat moet ik ook regelmatig door rochels en kots van zowel kinderen als volwassenen manouvreren. Dat vind ik ook allemaal goor. Wellicht is het daarom dat die extra kattenstront er hier ook nog wel bij kan.. Hier trouwens (nog) geen huisdieren.
Hahaha Nou dit dus... Daarnaast wordt hier het land achter en naast het huis bemest. Om zo'n klein kattendrolletje maak ik me niet druk
Yep. Hier een boze buurvrouw die vind dat ik mijn wandelwagen maar binnen moet zetten want dan kan haar kat er niet bij.... Maar boos worden toen mijn hond haar kat greep toen hij op mijn balkon sprong en naar binnen ging Ik moest de deur dicht houden of mn balkon afzetten voor haar kat. Want katlief kan zo niet veilig rondlopen als mijn hond daar ligt en het was a sociaal
Hier heel veel loslopende buurt katten plassen en poepen in de speeltuinen best vies eigenlijk. Zelf hebben we twee katten maar die zijn binnen wil niet dat andere er last van hebben in ieder geval. Toch het vreemde komt nu heb werkelijk nog nooits een buurt kat in de tuin gezien. Nooit geen drollen gehad of iets. Echt gek terwijl er ECHT VEEL zijn hier....
beetje zoals Micchan: vogels schijten op je vensterbank, soms een hondendrol netjes op het grasperk, konijnekeutels tss mijn schoenribbels, kattepoten over mijn auto en vroeger muizen in mijn kot, kauwgum onder de bank in het park en soms een verdwaalde condoom in de bosjes. Tja it's life
Hé weer zo'n eeuwige discussie Onze katten mogen ook lekker naar buiten, vinden ze heerlijk! Ze willen zo graag, dat ze er alles aan doen on te ontsnappen. Dan maar gewoon via een veilige weg naar buiten: de voor- of achterdeur. Welliswaar alleen als 1 van ons thuis is. Als we beiden werken en 's nachts zijn ze binnen. En als t regent willen ze niet eens naar buiten. Tjsa, volgens mij komen ze nooit ver, maar controleren kan ik t niet. Ze zitten meestal bij ons als wij ook buiten zitten. En als alles open staat komen ze vaak nog naar binnen om hun behoefte te doen. Wij hebben gelukkig hele relaxte buren allemaal die of zelf een kat hebben, een hond (dus daar komen ze niet) of die katten leuk vinden. En er is er 1 en die heet zijn hele tuin al omrasterd voordat wij er kwamen wonen. Heerlijk ,geen burengezeik bij ons Ik probeer wel te voorkomen dat ze naar de buren aan de ene kant gaan, maar ze weten steeds weer een nieuwe route te verzinnen. Ik vraag me ook altijd af of katten een persoonlijk vlaggetje in hun stront steken, aangezien mensen hier altijd zo goed lijken te weten van welke kat t komt.
Als je een huisdier hebt dan moet je niet alleen de lusten maar ook de lasten van dat beest hebben. Dus als je een kat hebt, beest goed opvoeden, kattenbak geven, en als het beest naar buiten moet er voor zorgen dat de buurt er geen last van heeft. Ik ben gek op katten, maar ik haat kattenpoep. Als je vindt dat je kat moet kunnen buitenstruinen, ga dan op een boerderij wonen met je dichtstbijzijnde buren op een kilometer. Buitenkatten in een dichtbevolkt gebied hebben vind ik asociaal.
oke geef er even een andere draai aan ?? wat vinden jullie dan van honde (kak) op de straat enzovoorts ... wat voor maatregel moet hier op komen als mensen dat doen? oeps ligt misschien gevoelig voor mensen met honden ??? maar ik vindt als je het niet opruimd dat je hond dan in beslag wordt genomen net als bij een auto die zich niet aan de regels houdt en wordt je rijbwijs in beslag genomen of erger nog je auto Daarnaast de honden doen het meestal niet in hun eigen tuin van de eigenaar maar op gemeentegrond.
Ik heb geen hond of kat, maar volgens mij zijn hier al regels voor toch? Ik zie hier iig de meeste al met een zakje lopen als ze de honden uit gaan laten..?