Geen tekenen van zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pregzilla, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Ik begin echt een beetje bang te worden.. Met mijn eerste zwangerschap ben ik opgenomen geweest met hyperemesis en uitdroging, ik had direct een stel tieten alsof ze van beton gemaakt waren en voelde me heel heel moe.

Nu heb ik al een dikke 5 dagen echt helemaal niks gevoeld. Mijn borsten zijn nog normaal, ik ben niet misselijk meer, hoef niet over te geven, normaal energiepeil en voel me helemaal niet zwanger. Geen bloedverlies ofzo gehad overigens hoor.

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt waarbij het wel allemaal goed ging of juist niet? Mijn man komt uit een cultuur waarbij hierover niet gesproken wordt, slecht denken leidt tot slechte afloop zegmaar, dus kan mn ei ook niet echt kwijt.. En ik moet nog 4 weken tot de eerste echo (met 12wk is dat hier), ik heb nooit een miskraam gehad dus mag niet eerder.

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Heb ik ook gehad, en soms nog voor mijn gevoel.
    Op sommige dagen dacht ik echt dat ik niet zwanger was, terwijl dat bij mijn eerste wel anders was.
    Ik heb me voorgehouden dat zolang ik geen ernstige krampen of bloedverlies heb alles nog goed zit.
    En dat zit het dus ook.
    Elke zwangerschap is anders en je lichaam reageert er dus ook anders op.
    Sommige hebben van dag een af aan klachten tot en met tot aan de bevalling toe en een ander 'fietst' er zo doorheen.
    En vertrouw je het nu echt niet en zit het je totaal niet lekker bel dan je vk, die kan je geruststellen :)

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    De eerste weken heb ik weet niet hoeveel testen gedaan........... omdat ik me absoluut niet zwanger voelde.
    Maar inmiddels is de kleine al ruim 7 maanden!
    Ik had zelfs bij de tweelingzwangerschap bijna nergens last van, behalve dat ik echt extreem moe was...........

Deel Deze Pagina