Hoi meiden Ik ben nu 8 weken zwanger en mijn urine was vannacht wat rood. Bij het afvegen ook licht rood Wel wat buikkrampen gehad af sn toe daarvoor. Donderdag nog een positieve test gehad Is er iets mis? Is mijn kindje weg?
Heb je al een echo gehad ? Bloedverlies komt vaker voor tijdens de zwangerschap meestal is het onschuldig .. zeker als het maar heel even is doordat je baarmoedermond en wand meer doorbloed is kan je na de sex of na harde stoelgang een beetje bloed verliezen Als je blijft bloeden en de krampen erger worden is het foute boel maar als je 8 weken zwanger bent is er al genoeg te zien via een echo, maak een afspraak .. leg je situatie uit en dan kijken ze meestal wel of alles nog goed zit
Weet iemand hoe je na een mk je vruchtbare dag kan berekenen en of het kwaad kan als we verder klussen?
Meis wat verschrikkelijk voor je. Je hcg zal eerst helemaal uit je lichaam moeten zijn voor je cyclus weer op gang zal komen. Dit kan van enkele dagen tot enkele weken schelen. Even over een week of zo nog eens testen om te kijken hoe het er voor staat. Wat betreft klussen mag dat gewoon. Nogmaals sterkte
Bedankt voor je tip! Ik wist niet of het kwaad kon of niet als ik zou gaan klussen. Dat zal overigens niet gelijk vanavond of morgen zijn... We moeten het eerst een beetje een plekje geven.. We hebben in huis een herdeningshoekje met beeldjes en kaarsjes ingericht..
Wat verschrikkelijk voor je!! Heel veel sterkte! Ik zou met gericht klussen even Wachten tot je ongesteld bent geworden. Bij mij was de cyclus daarna weer zoals altijd. Sterkte en succes!
Oh bah...dat is niet leuk. Veel sterkte! Het is verstandig om te wachten met klussen tot de mk geeindigd is (tot je stopt met vloeien). Zodra dat gebeurt is kan het op zich wel, al is wachten tot je eerste ongesteldheid handiger, omdat ze dan qua data alles beter kunnen berekenen. Maar idd, geef dit eerst op je gemakje een plekje, want is toch niet niks. Mooi dat je een herdenkingshoekje ervoor hebt. Wij staken een kaars aan in het kapel waar we getrouwd waren, dat hielp heel veel! Sterkte!