Ik heb dat dus met mijn bezoekjes aan de friettent Alsof ik na bijna 27 jaar nog niet weet wat het assortiment van een friettent is, maak ik telkens weer dezelfde fout om als een kind bij een snoepkraam in de vitrine te gaan staan turen, vervolgens duurt het tot grote irritatie van de rest van de mensen in de rij, heel lang tot ik een keuze kan maken. Dat doet een weldenkend mens toch ook voordat hij een friettent binnen stapt? De grap is dat ik al 27 jaar hetzelfde eet bij de friettent, namelijk een frikandel speciaal OF een bamischijf met saté saus. Nog meer mensen met dit soort eigenaardigheden?
Haha, Ik doe precies hetzelfde. Daarnaast vind ik het raar van mezelf dat ik helemaal kriegelig kan worden als de was niet hangt zoals ik het wil. Het droogt er niet minder snel van haha Gr Heel76
Ik doe precíes hetzelfde! en ook ik neem altijd hetzelfde! Dan sta ik eerst naar het bord te staren, vervolgens in de vitrine, en dan denk ik standaard: goh, laat ik eens wat anders nemen en uiteindelijk bestel ik dan toch wat ik altijd heb, véél te bang dat ik er anders thuis spijt van ga krijgen
Dat ik bijvoorbeeld nog met opgetrokken benen op de bank zit, zie het een andere 33'er vrijwel nooit doen.. niet degenen die ik ken tenminste. Dat ik niet tegen (in mijn ogen) troep in huis kan.. bijvoorbeeld slingers van een verjaardag die nog hangen, aanrecht vol staat, overal papierwerk tegen kom GRR dan vind ik gelijk dat het OVERAL een troep is en daar word ik echt sjaggie van.
daarom ga ik dus niet meer naar een friet tent ik laat mijn vent gaan hahaha. verder iets raars. ik heb altijd voor een weeshuis boodschappen in huis en het is ook echt nooit op ofzo.
Goh.. Waar zal ik beginnen! Dat ik altijd 's avonds een rondje door het huis loop voor ik na bed ga; deur open, geen sleutels erop? Deur dicht. Sleutel rekje open, sleutelbossen tellen, deurtje dicht. En als ik in bed lig ga ik er minstens 1x uit om te kijken of alle kaarsen uit zijn.. Dat ik kribbig word als spullen verplaatst zijn; die gaan direct terug naar waar ze horen! (correctie; waar ik vind dat ze horen!) Ja.. Zo kan ik nog wel even door gaan
Ik frommel mijzelf altijd zo op, in een stoel of bank dat ik altijd pijnlijke benen heb en moeilijk op kan staan.... Gewoon blijven doen ook he! Manlief steevast de koffie laten regelen 's avonds. Denk heel vaak, nou maak ik eens koffie. Voor ik het weet staat ie op: koffie? Gewoon volmondig: ja lekker! blijven zeggen he.... Slecht mens
Ik zuig mijn drinken uit de beker, ipv dat ik het in mijn mond giet. Doe ik mijn hele leven al, dan smaakt het lekkerder vind ik.... Ik merk dat mijn zoontje dit nu ook al doet...oeps.
Dat ik onder de douche dingen altijd in precies dezelfde volgorde moet doen, anders vergeet ik de helft Haren wassen, cremespoeling in mijn haar, terwijl dat intrekt tanden poetsen, indien van toepassing gezicht scrubben, facewash, haren uitspoelen, lijf wassen; klaar. Als ik iets anders doe dan anders, sta ik wel eens met niet-uitgespoeld haar of ongepoetste tanden naast de douche te balen. Suf, he..? Oh, en nog iets raars: ik kauw op alles! Ook yoghurt, vla of een slok koffie. Heb er al heel vaak commentaar op gekregen, maar kan er echt niet mee stoppen.
hmmmmmm, ja ik vind 't niet raar maar de meeste wel.... Ik duim nog........heel af en toe.....Eigelijk altijd.... s'avonds oh, en dat ik heel erg wisselvallig ben....moodswings haha dat vind ik vaker heel ergelijk
Idd lekker opgekruld op de bank zitten. Mijn favo tv serie voor de 5e keer kijken op dvd terwijl ik precies weet wat er gaat gebeuren. En heel erg....weet niemand behalve mijn vriend...ik duim soms nog
Doe ik ook Maar niet als er iemand bij is... Ben ook 33. Verder rare dingen: ik loop thuis het liefst op blote voeten ook als het koud is... Ik heb een knuffel in bed
Vriendlief en ik vinden het heerlijk om uit te slapen als het kan.. Alleen wanneer ik eerder wakker ben als hem en hij ligt uren langer als ik, word ik jaloers en dan maak ik hem stiekem wakker door iets te laten vallen ofzo * Schaam Schaam *
Dat ik soms mijn vriend bijt! Niet hard! Gewoon zachtjes.. Ik voel me net zo'n pschygopaat als ik het zo opschrijf Ik heb werkelijk geen idee waarom ik het doe, en vriendlief vind het grappig.
@ sill: vind ik niks raars aan, hoor Ik zou 't ook doen, alleen is mijn man geen uitslaper, gelukkig, hahaha!
Winkelen (ook voor kleding) is absoluut niet mijn hobby. Heb er een schurft-hekel aan. Echter vind ik het geweldig om af en toe een speelgoedwinkel binnen te lopen en alle speelgoed te bekijken. Heb geen kinderen. Kreeg vroeger zelf nagenoeg geen speelgoed. Misschien heeft het daarmee te maken.