Dat je mensen helpt, goed van je. maar niet te koste van jezelf meid! De doucheput kan ze zelf ook schoon maken, ze kan toch zien wat voor een haarbal ze achterlaat?! Bah! Sommige mensen blijven alles maar vooruit schuiven, je mag op zijn minst wel een plan van aanpak eisen hoor. (omdat ze iedere keer op jullie kosten douchen en wassen) Hopelijk komt er snel een oplossing voor je! Slaap lekker! X
Tja, weet het allemaal niet meer. Morgen toch maar eens een gesprek aangaan met mijn vriend. Die is er ook klaar mee hoor. Want ze flikken dit alleen, als hij op zijn werk is. Als hij er bij is, zijn ze hier niet zo lang. Hij trekt namelijk wel zijn bek open.. Gelukkig gaan ze nu weg, ik ga zo even de boel in orde brengen en slapen. Bedankt dat jullie een klaagmuur wilde zijn! Liefs, Sill
Slaap lekker meid! Morgen weer een nieuwe 'frisse'dag Niks klaagmuur, ik had ook een topic geopend met deze vraag. Denk aan jezelf, dadelijk met een klein hummeltje in jullie midden wordt het nog druk genoeg Weltrusten, groetjes.
jeetje............. ik vind dat er wel erg over jullie wordt heengelopen hoor! een heel lastige situatie waar je best over mag klagen. Succes!
Voor mij is het gewoon over. Ik heb met mijn vriend afgesproken, dat het niet langer zo gaat en dat ze kunnen komen wanneer hij er ook is. Want bij mij blijven ze altijd 'lekker' lang zitten en als hij er ook bij is, niet zo lang. Opvallend he? Waarschijnlijk hebben ze het gewoon in de gaten dat ik alles wel goed vind.. Mijn vriend durft zijn mond nog open te trekken.. Maar ik vraag me echt af.. Stel dat de kleine morgen komt.. Hoe ze het dan doen? Hier kunnen ze écht niet komen.. Als je 's ochtends er vroeg uit kan voor je zoontje, dan komt kraamzorg, 's middags kraamvisite en schoonmoeder ( afgesproken dat ze elke dag mag komen, dat vroeg ze heel voorzichtig. Max 1 uur ) en dan wil je 's middags nog even rusten. Dan 's avonds nog visite.. En als je dan OOK nog twee mensen over de vloer krijgt, die hier komen douche en wassen.. No thank you! Ik moet er niet aandenken.. De kraamverzorgende zal de douche schoonhouden voor ons en ons mannetje, niet voor mijn schoonvader en zijn vriendin.. moet er niet aan denken, lekker makkelijk. Dan gaan ze maar naar een hotel. Maar vraag me af of ze dat wel beseffen. Bij zijn andere zoons of bij haar kinderen, kunnen ze op deze manier niet aankloppen hoor! Weet ook niet wat ze tegen hun hebben verteld.. Maarja.. Schoonvader komt vanmiddag resterende was ophalen, ik ga dan boodschapjes halen en mijn vriend zal even een hartig woordje met hem spreken.. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het is afgelopen! Liefs, Sill
Je mond open trekken meid !! Je moet bijna bevallen !! Ik zou zeker afspreken dat ze de 1e weken niet kunnen komen dat je na je bevalling je rust nodig hebt en niet te pas en te onpas de deur plat gelopen wilt hebben. Zowieso zorgen dat ze zelf alles opruimen als ze klaar zijn met douchen ! Het is van de zotte dat jij alle kunt opruimen !! Ze moeten blij zijn dat ze bij jou terecht kunnen! Succes met het gesprek,maar laat niet over je heen lopen hoor !!
Jeetje, meid, wat een situatie! Nou, over hoe dat moet als je bevallen bent zou ik heel kort & krachtig zijn: dan is het uit met de pret en zoeken ze het maar uit. PUNT. En dan niet alleen de eerste periode, maar gewoon vanaf dat moment. Ze hebben nu toch wel tijd genoeg gehad om zelf orde op zaken te stellen en helpen is prima, maar het kan ook te ver gaan. Want ik verwacht niet dat jullie hier ook maar iets voor terug krijgen....? Sterkte, meis! Ik hoop dat je vriend dit zijn vader aan het verstand gepeuterd krijgt.
Nou, ik sta echt met mijn mond vol tanden........ik vind het sowieso al knap dat je dit toelaat! Ik had ze een paar keer laten douchen en na de derde keer had ik al gezegd dat dit de laatste keer was. En dat ze hun rekening maar lekker gaan betalen. Sorry, maar dit is echt belachelijk. En zeker voor de situatie waar jij nu in verkeerd. Ik snap dat je hen misschien wilt helpen. Maar help je ze zo ook echt, of is het gewoon puur makkelijk voor ze!! Ik denk dat je ze eerder helpt door hun jouw douche te verbieden en te zorgen dat ze de rekening gaan betalen. Dan kunnen ze weer lekker thuis uren douchen en het doucheputje lekker vies maken!!
Dat ze hier komen douche, geen punt. Als je hier in totaal maximaal een half uur zijn, beide gewoon kort douche - alles netjes achterlaten - mij met respect behandelen - rekening met mij houden - op een normale tijd komen en OP tijd komen.. Heb ik er echt niet zoveel moeite mee.. Maar alles wat ik hierboven typ, is niet van toepassing. Daarom ben ik er klaar mee. Maar daarintegen, ik kan mijn bek ook niet opentrekken. Uit respect. Het is mijn schoonvader en zijn vriendin, die zal ik nog jaren onder ogen moeten komen. Mijn vriend heeft in het verleden wel vaak problemen met ze gehad, dus die kan zijn mond wel opentrekken.. Sinds ik er ben, zijn er geen problemen geweest. Ik moet echt hun gesprek afwachten. Als ik ook vraag wanneer ze aangesloten worden, zegt hij 'Ja binnenkort, nog even wat geld regelen'.. Lekker vaag.. Maar vriendlief beweerd dat hij het gewoon op zijn rekening heeft staan.. en dat hij het waarschijnlijk niet wil uitgeven.. Ik weet niet of dit waar is! Maar waarom zou mijn vriend tegen mij liegen? Ik ben benieuwd waar het gesprek op afloopt vanmiddag...
Dit is een denkfout die veel vrouwen maken: dat je mond opendoen als je 't ergens niet mee eens bent, gelijk betekent dat je respectloos bent naar iemand toe. Dat is niet zo! Zolang jij niet scheldend en vloekend tegen ze zegt dat ze nou ^&%@$&@ als de sodemieter die ^&*$T&@^$-zooi in de badkamer op moeten ruimen (bijvoorbeeld), maar gewoon aangeeft dat ze mogen douchen op voorwaarde dat ze een beetje op de tijd letten en hun eigen rommel opruimen, dan miszeg je er niets mee en hebben zij JOU gewoon te respecteren. Want nu hebben zij geen respect voor jou en dat is ook totaal niet oke.....
Ik heb vaak genoeg al op het punt gestaan om dat te doen.. Maar laat teveel over mij heen lopen, te goed voor de mensheid en ondertussen keihard genaaid worden.. Het is ook zo, dat schoonvader met de dag leeft en alles wel prima vind. Als ik bijvoorbeeld zeg, dat ik stiekem wel tegen de bevalling op zie.. Dan zit hij me uit te lachen.. Zo'n type man is het.. Hoe noem zo iemand, iemand die jou niet serieus neemt.. en overal de lol van inziet.. Dus ik kan me mond wel opentrekken, maar dan krijg ik een kut opmerking terug.. en dan zit ik hier dalijk te janken als een klein meisje door de hormonen. Dit moet mij niet overkomen, niet zonder mijn vriend.. Stom eigenlijk he? Dat ik daar zo bang voor ben.. Maar als dat eenmaal in je zit, krijg je het er niet zomaar uit.. Pff..
Jeetje, je schoonvader en vriendin zouden juist blij moeten zijn dat jullie ze deze mogelijkheid bieden! Ik zou wel duidelijkheid scheppen voordat het zover is (je bevalling). Als je dit op het allerlaatste moment nog moet gaan regelen schiet je dalijk helemaal in de stress!
pfff zou haast bij je langs willen komen om ze het even duidelijk te maken haha.. Ik hoop echt dat je vriend ze even duidelijk toespreekt.
Ik ken het type en kan er ook maar moeilijk mee uit de voeten, dus ik snap je helemaal, hoor! Mazzeltje voor mij was dat ik tijdens mijn zwangerschap veranderd ben in een tijgerin en nu gewoon tegen wie dan ook alles zeg wat me niet zint. Ben er heel snel klaar mee Ik ben overigens wel heel blij te lezen dat je vriend volledig aan jouw kant staat en je ook goed steunt. Dat scheelt echt al enorm veel! Nogmaals sterkte *knuffel*
Nou, ik schiet niet echt in de stress als de bevalling begint en hun zitten zonder douche.. Ik hoef ook niks te regelen.. Ze zullen het zelf toch wel inzien, dat het dan niet meer kan? Of zullen ze écht zo blind of asociaal zijn? We zullen het zien.. @ Mvs : Ik ben ook redelijk fel geworden, maar meer in mijn doen en laten. En niet met voor mijzelf opkomen. Arme vriend krijgt het nu voor zijn kiezen, mijn geklaag. Bijvoorbeeld nu : Schoonvader zou om 12 uur zijn was op komen halen, maar meneer is er nog niet? Ligt waarschijnlijk in zijn nest.. ofzo.. Ik ga niet meer thuiszitten voor hem, ik had ondertussen lekker andere dingen kunnen doen.. Bedankt, sterkte ga ik zeker nodig hebben.. Mijn vriend tenminste, want die zit er echt tussenin.. gelukkig begrijpt hij mij volkomen..
Ik zou een klok kopen bij de Action of iets dergelijks en hem die cadeau doen. Kom nou heel gauw. 's MOrgens om 8 uur hem zn nest uit bellen en zeggen dat hij NU kan komen en dat hij anders pech heeft. Jij moet nu de hele dag thuis zitten wachten tot hij komt, omdat hij schijt heeft aan het feit op tijd te komen. Hij mag blij wezen dat je dit voor ze over hebt, jij betaald je dadelijk scheel aan water kosten en dergelijke. Nemen ze wel hun eigen douche spul mee? Of moet je dat ook nog voor ze kopen.
voor mij zou het echt klaar zijn. Dan moeten ze er maar voor zorgen dat ze zelf weer de beschikking hebben over warmwater oid. En idd je bent GEEN hotel zeg! Vooral nu , nu je hoogzwanger bent.... dat kan toch echt niet? Het kan eens een keer voorkomen dat iemand dan rond 2300 komt.... maar altijd?? ik zou niets op mn beloop laten gaan , want het lijkt me duidelijk dat ze niet inzien in welke positie jij zit. Laat je vriend er maar lekker wat van zeggen. Het is bvb tussen 1900-2000 douche tijd en daarna is de tent gesloten!!
Helaas werkt het niet zo.. Ik zit nu ook alweer 3 uur te wachten.. Ik zet dadelijk zijn was wel op de gallerij neer en hij zoekt het maar uit! Een klok hebben ze hoor en een telefoon. Maar ze doen lekker wat ze zelf willen.. Gisteren belde hij mijn vriend "Kunnen we komen douche en wassen?" Mijn vriend was aan het werk ( middagdienst tot 12 uur ) en zegt " Ja dat mag, ik bel mijn meisje zo wel even. Maar.. jullie gaan op tijd weer weg, want ze is ziek en is doodop. Die wil te bed" Hun antwoordde 'is prima'.. 6 uur belt vriendlief, ze komen met 15 minuten.. om 8 uur komen ze en om 10 uur zijn ze weer weg.. en zo gaat het IEDERE keer.. :x Net ook de droger leeggehaald met hun was, ALLES onder de vieze haren.. GADVERDAMME.. Ze kan er niks aan doen, maar ik vind het gewoon ranzig.. Eigen douchespullen nemen ze niet mee nee, laatst pakte mijn vriend mis op de scheerschuim. Ik had hele lekkere, maar dure wasgel gekregen van een vriend. Zwitsal mama, die van 6 euro.. Ik kan die zelf niet 1,2,3 kopen met mijn zwangerschapsuiterking.. heb ook andere rekeningen die betaald moeten worden.. En die was met 1 week op wtf?? Je moet die dingen verstoppen, vreselijk.. Maarja.. Ik wacht nog steeds op mijn schoonvader, dan kan vriendlief met hem praten. Hij neemt overigens zijn telefoon niet op.. ligt waarschijnlijk in zijn nest..
Ik kan me voorstellen dat je je schoonvader graag wilt helpen, maar het moet niet te kosten gaan van jou. Ik zou mijn vriend een vaste tijd laten afspreken waarin ze kunnen komen douchen. Een tijd wanneer hij ook thuis is. Misschien zelfs vaste dagen. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Staan ze op een andere tijd op de stoep. Jammer dan ze weten wanneer ze wel kunnen komen douchen.
Als ik jou vriend was, zou ik de was in de auto laden, daarheen gaan, hem zn nest uit bellen (met de deurbel) en de was naar binnen smijten en hartig woordje met hem voeren en gelijk zeggen dat het de laatste was is die gedraaid is bij jullie. Sorry hoor, vind het ontzettend knap van je dat je ze nog laat komen en dat jij respect voor hun hebt, maar hun hebben duidelijk GEEN respect voor jou. Ik hoop echt voor je dat dit snel ophoudt, je hebt wel wat anders om je druk over te maken.