Even klagen hoor!

Discussie in 'De lounge' gestart door sill, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

En dat ze zelfs jouw douchespul gebruiken vind ik helemaal ronduit asociaal.
    Neem minstens je eigen spul mee en laat het netjes achter!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Jemig dat klinkt lekker ik zou allang uit mijn vel gesprongen zijn (en dat ZONDER hormonen haha) ik vind ze ronduit aso, je bent geen hotel zeg, dat je uit noodzaak daarvan gebruik moet maken moet je je al voor "schamen" dan doe je toch zeker alles om zo min mogelijk last tot iemand te zijn?

Nee ik zou er zeker wat van zeggen hoor je staat volledig in je recht!

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    En heeft je vriend hem al gesproken??

En dat ie smiddags nog in zn nest ligt .... Hij kan beter gaan solliciteren.. ;)

4. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spƩ :)
    At Home
    Hij kwam aan kakken om 17:30 uur, mijn vriend was alweer op weg naar zijn avondschool. Hier gaat het leven door. Ik heb hem binnen gelaten, geen koffie aangeboden en hij is toen weer snel weggegaan. Half genegeerd zeg maar. Maar wel met de vraag of hij morgenochtend vroeg om 7 uur hier mag douche, voordat hij naar het ziekenhuis moet op controle.. Ik heb gezegd, dat hij mijn vriend maar moet bellen. Die komt dan net thuis van zijn nachtdienst.

Verder niks meer besproken, ik weet ook niet of mijn vriend hem nog heeft gesproken. Maar ik ben er klaar mee.

Hij werkt als oproepkracht als vrachtwagen chauffeur en doet soms klusjes bij een bedrijf. Maar er is geen werk momenteel denk ik? Hij is overigens 60, dus een andere baan heeft hij geen zin in..

Echt, het klinkt stom, maar wil zo graag dat mijn kindje deze week al komt. Al is het maar voor de rust dat hun niet meer komen. Hoewel ik altijd roep, laat hem maar tot 40 weken zitten! Dan is hij lekker volgroeid.. Ik doe morgenochtend de deur niet open voor hem, hij zoekt het maar uit. Het is voor mij KLAAR :)

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik heb gewoon echt spijt met je Sill..
    Je bent in je eigen huis, dus als jij vindt dat iets niet langer kan, en het gaat ten koste van jou en baby had de hele wereld me een dikke kunnen krijgen. Familie of niet! Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben?! Volgens mij is er bij een energiemaatschappij wel zo'n zandlopertje verkrijgbaar. Daaraan zien ze hoellang ze kunnen/mogen douchen. Vooral bij jou thuis, dat kost me nogal wat! :(
    Ik zit me op te vreten voor jou, haha. Hopelijk komt er heel gauw een eind aan!

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Misschien als je het onderwerp eens aansnijdt dat het allemaal wel erg veel geld gaat kosten al dat water? Dat je toch van hun wel een vergoeding gaat vragen nu. Misschien schrikken ze wel zo dat ze een stuk minder komen ;)

Hoe is het vanmorgen gegaan?

Deel Deze Pagina