Heerlijk, zojuist het nieuwe Ikea boek ontvangen! Ik ben er gisteren nog geweest. Als ik om me heen kijk in onze woonkamer heb ik sowieso al tien meubelstukken van Ikea staan. Als ik naar Ikea ga, maak ik er een uitje van. Inclusief Zweedse balletjes met patat haha! Wie is er ook fan en shopt er regelmatig?
Erg hè, wij hebben er ook last van!! Wij vinden het leuk om lekker rustig rond te snuffelen en ideetjes op te doen. Hier alleen nog geen nieuw boek binnen Hopelijk straks met de post......
Ik beken!! Alles, behalve ons bed, keukentafel en de kinderkamer (alhoewel, peuterbed inmiidels ook) is van Ikea! De keuken, alle kasten, kantoorinrichting, banken, bestek.... als je hier Ikea roept valt alles in elkaar zeg ik wel eens! Zelfs veel speelgoed van ons zoontje komt daarvandaan! En Ikea is voor ons ook echt een uitje inderdaad!
Onze nieuwe slaapkamer is van ikea, de kasten, beneden ook de kasten, tafel, stoelen, bijna alles behalve de bank haha! Luvvvv ikea!
Ik heb t boek nog niet gezien, maar vind ze de laatste jaren echt een mooiere collectie hebben. Wil binnenkort weer eens om mijn glaswerk aan te vullen.. Meteen ff een lunch aan vast plakken!
Wij gaan heel vaak ontbijten bij de ikea.. wonen er vlakbij! Heb idd ook spullen van de ikea, vind het leuk om altijd even rond te kijken. Mijn vriend rent gelijk naar de koopjeshoek
Wij hebben niet zo veel meubels van de ikea, maar wel heel veel andere dingetjes. Ik vind het echt heerlijk om daar rond te lopen en ik kom altijd met meer thuis dan de bedoeling was. En inderdaad lekker even wat eten of drinken daar. De kinderen vinden het trouwens ook geweldig! Jammer dat 'ie niet echt in de buurt zit.
Wij komen er wel geregeld, maar het restaurant slaan we over. De laatste paar keren iedere keer matig en koud gegeten daar, dus dat doen we elders. Van de week zijn we nog op de fiets geweest met de kleine meid. Batterijtjes halen voor haar speelgoed.
Nog meer fans dus. En spelen jullie kinderen in Smaland als jullie winkelen? Dochterlief wil soms wel maar dan word ik na 10 minuten al gebeld dat ze er zat van is. Love shopping alone!
Hier staan zulke gave en leuke ideeën op. Heb een mooie hobbytafel gezien die ze van Expedit kasten hebben gemaakt. Die ga ik namaken voor mijn hobbyhok.
Mijn bestek is van ikea mijn borden zijn van ikea. Het hele huis is van ikea ( vloer) mijn bed is van ikea wat speelgoed van ikea Het is nu een maal zo het is dicht bij. Vroeger toen mijn oudste kleiner was ging ik regelmatig naar de ballen bak. Nu iets minder.
Ik ben ook Ikea fan, het kost niet veel en als je het zat bent dan koop je nieuwe. Ik heb bestek,servies en keukenspul van de Ikea. Bed, kledingkasten, boekenkast, bijzettafel, alle lampen, douchematjes en vast nog wel meer Mijn vriend houdt niet van Ikea, das wel balen dit had ik gelukkig al voor ik hem kende en misschien als we in een volgend huis alles weer kopen moeten dat hij wel bijdraait omdat de prijs leuker is
Bijna alles hier is van Ikea haha vind het heerlijk om er doorheen te lopen. En wat al gezegd is ben je het na een tijd moe, koop je weer nieuwe, ook van de Ikea natuurlijk Oeh dan zal ik ook wel de nieuwe catalogus in de bus hebben. Zo dadelijk even spieken
Mijn man houdt ook niet van Ikea hoor en al helemaal niet van de lekkere gehaktballetjes. Snap ik niets van haha!
Vreselijke winkel, de action staat op 1 en dan komt Ikea.. Toch kom ik er wel eens, soms hebben ze gewoon heel handige dingetjes en dan eet ik wel graag een hotdog!
Hier een 99% ikea hater... Over het algemeen waardeloze kwaliteit en iedereen heeft het al in huis...dus origineel is het ook zeker niet. En wat betreft die ene procent. Ze hebben wel wat kleine handigheidjes. Sommige mandjes, haakjes en het bekende krukje hebben wij ook. En de Zweedse balletjes zijn wel lekker. Maar daar blijft het ook echt bij!