Even klagen hoor

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iris86, 19 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Even mijn ei kwijt hoor dames.
    Ben nu 16 weken zwanger en ineens krijg ik last van dingen en twijfels of deze uk niet ook te vroeg gaat komen.
    Ben nu ook al poosje erg moe en soms erg duizelig, maar alle onderzoeken zijn prima! Vandaag een zeurende rugpijn in de onder rug net als bij een menstruatie. Heb ook soms al harde buiken... zucht. Ik probeer vertrouwen te hebben dat deze puk op een mooi termijn komt want bij de tweeling ben ik spontaan bevallen met 28 weken. Geen houden aan toen.
    En denk ik dus over 12 weken kwamen ze gewoon al! En natuurlijk is het niet te vergelijken deze zwangerschappen. En ik heb ook geen hoger risico dan een ander. Maar toch flitst het door m'n hoofd. En zeker met de rugpijn. Zo begon het bij hun ook. Achteraf had ik rugweeen.
    Kan niet wachten tot ik puk veilig in m'n armen heb. Dat de tijd snel voor bij mag gaan naar minstens 37 weken. Hormonen helpen niet mee met relativeren zal ik maar zeggen.
    Iemand wat bemoedigende woorden misschien? Of tips om er toch een beetje een weg in te vinden?

2. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    :( wat naar joh.
    Ik neem aan dat ze je goed in de gaten houden gezien je geschiedenis? Misschien kunnen ze nog aangeven wat het dan wel kan zijn (bekkenklachten bijvoorbeeld).
    Kan je bijv ook wekelijks controle krijgen?

Als de onderzoeken goed zijn, kan het ook zijn dat je ervaring van de vorige keer in de weg staat.
    Dat het logisch is dat je weer een vroeggeboorte verwacht omdat je niet beter weet zegmaar.

Deel Deze Pagina