36wk zwanger bloedverlies na bezoek gyn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Buurvrouw31, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Ik ben vanmorgen voor ctg en echo bij gynaecoloog geweest. De gyn heeft ook een beetje aan mijn buik lopen voelen maar niet heel lang. Nu zie ik net wat bloed (lijkt oud bloed) toen ik naar het toilet ging. Ik heb niet eerder bloed verloren in mijn zwangerschap. Is dit een reden om de gyn te bellen? Of kan dit komen omdat de gyn wat op de buik heeft gevoeld?

Ik ben vandaag overgedragen van vk naar gyn omdat vanmorgen bleek dat ik teveel vruchtwater heb en de baby daardoor nog teveel kan draaien en in stuit kan raken.

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Tis allemaal wel goed doorbloed dus als het hierbij blijft zal het niet ernstig zijn. Maar als je je er niet prettig bij voelt zou ik toch even bellen voor de zekerheid!

3. blieb

blieb Lid

22 sep 2016
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    En, heb je gebeld? mij is altijd verteld... Laagdrempelig bellen!! Bloed is bloed en hoort niet

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Idd gewoon bellen

5. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Bedankt dames. Ik heb gebeld. Ze dacht misschien aan de slijmprop met wat bloed erbij. Als het helderrood bloed wordt of als ik minder kindsbewegingen voel moet ik terugbellen. Gelukkig voel ik de baby goed en vooralsnog is het gestopt dus hopelijk was het loos alarm.

Deel Deze Pagina