Hallo Allemaal, Ik heb een gemiddelde cyclus van 26-28 dagen met 2 keer dit jaar een cyclus van 25 dagen. Nou heb ik bijna hele week vanaf maandag last gehad van krampen en Eergister diarree. Gister zag ik plotseling bij afvegen een mini klein beetje bruine afscheiding. Ik had dit niet verwacht op dag 23 van me cyclus. Test was negatief vandaag Vandaag cyclus dag 24 hele dag bruine afscheiding beetje slierterig ik ga niet meer uit van een innesteling bloeding want dat hoort niet slierterig te zijn toch ? Kan een korte cyclus van 23/24 dagen veel kwaad ?
Het is bij iedereen anders.. ik heb vb elke maand wat bruinverlies op en af in de week voor m'n regels. Als het volledig onbekend is voor jou kan het eventueel innestelingsbloeding zijn of als je nog niet lang van de pil bent kan je lichaam daar ook op reageren en dat kan wel tot een jaar duren dat ontpillen.. Een kortere cyclus hoeft geen probleem te zijn als je weet hoe lang je luteale fase is, die zou ideaal minimum 10 dagen moeten zijn. Weet je wanneer je eisprong valt? Dan kan je dit simpel berekenen door te tellen van de eisprong tot eerste dag menstruatie.
Tel je dan wanneer je een positieve test heeft dag later? Want bij n positieve test is dat niet gelijk je ovulatie dag . Zal het met deze cyclus goed in de gaten houden gaan Hoelang me luteale fase is.