Hoi meiden!!! Wanneer ging bij jullie de broek strakker zitten door t buikje??? Bij mij is t nog lang niet zover, maar ben benieuwd... weet t niet meer van mn eerdere zwangerschappen Lees t graag... Groetjes Claire!
Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik kan al mijn kleding nog aan, alleen zitten sommige broeken niet zo lekker meer. Als ik nergens naar toe moet, trek ik lekker een joggingbroek aan. Het is niet zo dat anderen het al kunnen zien, maar ik voel al wel aan mijn broeken dat ik zwanger ben.
Rond de 6de week ongeveer. Heb nu m'n eigen (heup) broeken nog wel aan, maar dan gewoon open met een riem erom heen!
paar dagen na het testen..... en al heel snel positiebroeken..... maarja ik ben ook echt absurd voor deze termijn.... met nog geen 7 weken lag mn bm ook al 2 vingers boven schaambot...
Hoi Seth, Gefeliciteerd natuurlijk. Jeetje, dat is erg vroeg hoor, met 7 weken al boven het schaambot. Ik zie dat je ook al een echo heb gehad, dus geen tweeling denk ik. Waarschijnlijk kan je je zwangerschap ook niet lang geheim houden dan? Zolang je je nog goed voelt dan maakt een buik toch ook niet uit. Geniet er maar lekker van! Groetjes Claire
ik wist pas met 13 weken dat ik zwanger was maar daarvoor gingen mijn broeken strakker zitten. pas nu mijn "normale" broeken niet meer want ze zitten dan te strak om mijn buik.
Bij mn eerste na ongeveer 14/16 wkn, bij deze (2e) al bij 7 wkn! Bij mn eerste in totaal 16 kilo aangekomen nu bij 21 wkn zit ik al op 12 kilo
bij de eerste pas met 24 weken dat ik echt andere kleding moest gaan dragen was ook maar de gehele zwangerschap 7 kilo tot het eind aangekomen.. en nu bij de 2de ( ben 7w4d zwanger) kan ik al bijna geen normale broek meer aan omdat het te strak zit en dus ook niet lekker hahaha.. x
Super snel vond ik met 6 weken, moest ie sowieso open...en met een elastiekje...nu pas ik sommige broeken niet eens meer....ben in totaal 2 kilo aangekomen...eet eigenlijk best normaal.. Maar mss heeft het ermee te maken dat ik hiervoor zwanger was t/m 8 weken...dus mss rekt je buik dan wat sneller...omdat ie al weet hoe ie hoort te groeien zegmaar..!?!? Nu kan ik het niet meer verbergen...liefs
Ik draag al sinds de 5e week joggingbroeken in huis, omdat ik spijkerbroeken niet meer zo fijn vind zitten. Ze drukken namelijk al behoorlijk op mijn buik.
bij de 1e met een week of 10/12 en nu bij de 2e kan ik veel broeken al niet meer dicht vanaf week 8 Vrijdag even de stad in op zoek naar wat leuke positiebroeken
bij de eerste wist ik het pas na 10 weken en ben ik nog met een gewone broek aan naar de 20 weken echo geweest, daarna ging het helemaal los en had ik binnen de kortste keren een enorme babybuik! Nu merk ik er nog helemaal niks van
Echte skinny jeans kon ik rond de 16 weken niet meer aan/dicht. Maar ik draag nog steeds een broek van voor mijn zwangerschap. Geen probleem.