Even klagen, Miele...

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Aug 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Het is vakantieperiode. Heb je niet een familielid of vriendin, die op vakantie gaat? Dan kun je mooi een week of 2 een stofzuiger lenen.

    Over Miele: Ik snap waarom ze voor andere apparaten een monteur hebben, maar niet voor stofzuigers. Een wasmachine, vaatwasser, afzuigkap, oven, kookplaat of koelkast stuur je niet makkelijk op. ;) Ik zou het ook raar vinden als er voor een apparaat als een stofzuiger een monteur bij je thuis komt. Wat mij betreft ligt dit aan jouw verwachtingen... Neemt niet weg dat ik snap dat je baalt, want hij hoort inderdaad niet zo snel stuk te gaan en je wil hem niet zo lang kwijt zijn...

    Maar dat je hem zo mag opsturen naar Miele valt nog heel erg mee. Je hebt hem gekocht bij Bol.com, dus Miele had ook kunnen zeggen dat je dáár maar heen moet. Heb je trouwens je garantiebewijs-/voorwaarden nog? Daar staat misschien iets in over een vervangend apparaat.
     
  2. Badeend81

    Badeend81 Actief lid

    Jul 12, 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd even contact opnemen met bol.com, heb ik van de week ook gedaan met een ander artikel kon gewoon terug sturen gaan kijken of het te maken is zo niet krijg gewoon een nieuwe. Ik vond het een super service, en zeer netjes geholpen aan de telefoon. Succes
     
  3. MamaOktober13

    MamaOktober13 Bekend lid

    Feb 15, 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Wat een pech voor z'n duur apparaat. Hier meerdere apparaten van Miele en nog steeds super te vrede. Maar wat een service zeg:(, ik zou bol.com contracteren.
     
  4. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Ik zou even contact opnemen met bol.com

    Onze Miele was ook binnen een jaar kapot, maar hebben hem dan ook niet zo aardig gebruikt.
    Hij was hier een verbouwingsstofzuiger, dus daar istie ook niet voor gemaakt.
    Nu hebben we een zakloze dyson, echt ideaal!!
    Hier ook veel beesten die verharen, maar dat ding zuigt alles op.
     
  5. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Wie kent er niet het oud-hollandse gezegde: 'Miele is voor naïeve debiele?'

    Volgende keer gewoon weer zo'n degelijke rolveger aanschaffen... :D
     
  6. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    Jan 24, 2015
    1,841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik zou even contact opnemen met bol.com, heb met hun hele goede ervaringen wbt service en garantie!
     
  7. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heb contact gehad met bol.com. ook hun geven aan dat Miele het moet regelen. Valt buiten de zichttermijn van 2 weken en kan dus niet meer retour.

    Helaas.
     
  8. Zara123

    Zara123 Bekend lid

    Sep 25, 2015
    654
    26
    28

    Via bol.com de reparatie aanmelden! Ik had dit met een elektrische tandenborstel. Aangemeld voor reparatie en opgestuurd, kreeg binnen een week al mijn geld terug en heb daarvan een nieuwe besteld.

    Via internet heb ik de reparatie toen aangemeld. Product had ik al langer dan een half jaar.
     
  9. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Dat heeft bol.com echt verkeerd. Zij hebben jou een stofzuiger verkocht en moeten dus ook het probleem oplossen.
    Staat ook in dit linkje: Tweakers
     
  10. wachtend

    wachtend Niet meer actief


    Wij hebben hier een tweede dyson die je zo mag lenen ik ben het zusje van A van je oude basisschool. Ik woon alleen nu op 45 minuten van je woonplaats maar je bent altijd welkom om hem op te halen en je mag hem lenen tot je de jouwe terug hebt.
     
  11. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    Mar 11, 2011
    1,806
    785
    113
    Wat gek, ik had een rugtas (oke iets heel anders) die na een paar maanden kapot was gegaan, en die kon ik zo retourneren (zonder frankeerkosten) en kreeg een nieuwe opgestuurd.

    Misschien denken ze dat je hem retour wil sturen? Dat kan natuurlijk niet meer. Maar je kunt wel een klacht over het product indienen, dat is iig wat ik toen heb gedaan. Volgens mij moet bol.com het met Miele regelen.
     

Share This Page