Het is vakantieperiode. Heb je niet een familielid of vriendin, die op vakantie gaat? Dan kun je mooi een week of 2 een stofzuiger lenen. Over Miele: Ik snap waarom ze voor andere apparaten een monteur hebben, maar niet voor stofzuigers. Een wasmachine, vaatwasser, afzuigkap, oven, kookplaat of koelkast stuur je niet makkelijk op. Ik zou het ook raar vinden als er voor een apparaat als een stofzuiger een monteur bij je thuis komt. Wat mij betreft ligt dit aan jouw verwachtingen... Neemt niet weg dat ik snap dat je baalt, want hij hoort inderdaad niet zo snel stuk te gaan en je wil hem niet zo lang kwijt zijn... Maar dat je hem zo mag opsturen naar Miele valt nog heel erg mee. Je hebt hem gekocht bij Bol.com, dus Miele had ook kunnen zeggen dat je dáár maar heen moet. Heb je trouwens je garantiebewijs-/voorwaarden nog? Daar staat misschien iets in over een vervangend apparaat.
Idd even contact opnemen met bol.com, heb ik van de week ook gedaan met een ander artikel kon gewoon terug sturen gaan kijken of het te maken is zo niet krijg gewoon een nieuwe. Ik vond het een super service, en zeer netjes geholpen aan de telefoon. Succes
Wat een pech voor z'n duur apparaat. Hier meerdere apparaten van Miele en nog steeds super te vrede. Maar wat een service zeg, ik zou bol.com contracteren.
Ik zou even contact opnemen met bol.com Onze Miele was ook binnen een jaar kapot, maar hebben hem dan ook niet zo aardig gebruikt. Hij was hier een verbouwingsstofzuiger, dus daar istie ook niet voor gemaakt. Nu hebben we een zakloze dyson, echt ideaal!! Hier ook veel beesten die verharen, maar dat ding zuigt alles op.
Wie kent er niet het oud-hollandse gezegde: 'Miele is voor naïeve debiele?' Volgende keer gewoon weer zo'n degelijke rolveger aanschaffen...
Heb contact gehad met bol.com. ook hun geven aan dat Miele het moet regelen. Valt buiten de zichttermijn van 2 weken en kan dus niet meer retour. Helaas.
Via bol.com de reparatie aanmelden! Ik had dit met een elektrische tandenborstel. Aangemeld voor reparatie en opgestuurd, kreeg binnen een week al mijn geld terug en heb daarvan een nieuwe besteld. Via internet heb ik de reparatie toen aangemeld. Product had ik al langer dan een half jaar.
Dat heeft bol.com echt verkeerd. Zij hebben jou een stofzuiger verkocht en moeten dus ook het probleem oplossen. Staat ook in dit linkje: Tweakers
Wij hebben hier een tweede dyson die je zo mag lenen ik ben het zusje van A van je oude basisschool. Ik woon alleen nu op 45 minuten van je woonplaats maar je bent altijd welkom om hem op te halen en je mag hem lenen tot je de jouwe terug hebt.
Wat gek, ik had een rugtas (oke iets heel anders) die na een paar maanden kapot was gegaan, en die kon ik zo retourneren (zonder frankeerkosten) en kreeg een nieuwe opgestuurd. Misschien denken ze dat je hem retour wil sturen? Dat kan natuurlijk niet meer. Maar je kunt wel een klacht over het product indienen, dat is iig wat ik toen heb gedaan. Volgens mij moet bol.com het met Miele regelen.