Hier geen schoonvader met voorspellende gaven, maar mijn eigen vader. Hij zei 20 maart, en zo geschiedde. Hij dacht dat omdat mijn broertje en zijn vriendin op 20 maart vertrokken voor hun wereldreis van een jaar. Hun vliegtuig is om 7.15 opgestegen en L. kwam net na 7.30 ter wereld. Ook mijn moeder heeft blijkbaar voorspellende krachten, zij had L. zijn naam geraden!
Hier niemand met voorspellingen, maar onze dochter was geboren met 37+1 (gebroken vliezen met 36+6, ingeleid met 37+0), dus we hoopten stiekem dat deze uk ook een paar weken eerder zou komen.. Maar helaas, vandaag mijn uitgerekende datum, en nog helemaal geen teken van een naderende bevalling! De laatste paar weken duren al onwijs lang, en nu ga ik dus waarschijnlijk ook nog overtijd lopen.. Tja, liever er maar vanuit gaan dat je overtijd loopt, en dat het eerder komt. Dan kan het alleen maar meevallen
Nou ik hoop wel heel erg dat de voorspelling van mijn schoonpa uit komt. Mijn eigen pa denkt ook dat ik t einde van deze week niet haal. Hoop t met de dag steeds meer.. Net 45 minuten liggen slapen, ik was/ben kapot. Begin ook echt vreselijk chagerijnig te worden van die buik en harde buiken en rugpijn, gister kon ik mn voorgevel nog niet aanraken zoveel zeer deed ie. Voel me soms echt net alsof ik uit elkaar val
Ga hotfixen hahahaha Nee dat vast pinnen heeft helemaal geen nut nee. Ik had me vast gezet op oh alle tijd de meeste komen toch later dan 40 weken. Wilde nog heel veel doen maar ik beviel dus 2 dagen voor de uitgerekende datum. Tja verassing dat kan dus ook. Bij deze heb ik zelf het idee/gevoel dat ze eerder komt maar dat zie ik dan wel weer.
nou ik ben in ieder geval even klaar met bakken... net flink op mijn falie gekregen. ik was wezen theeleuten, effe naar de bieb, effe boodschapjes halen. kom thuis en werd niet goed. zweten niet normaal, trillen, duizelig noem maar op. dus vk gebeld en kon er naar toe. nu verg ik teveel van mijn lijf!!! grrr mijn lichaam is (zoals ik schreef) al vanaf het weekend bezig en schijnbaar krijg je dat ''normaal'' ook niet allemaal tegelijk maar gelijdelijk aan.....nu dus meer rust houden (sliep al iedere middag) maar mag dus nu ook niet meer zoveel plannen!! in ieder geval niet van hubby lief want die vond het niet zo leuk dat ik niet goed werd...dat word dus verplicht bankhangen
Ja ik ken t.. kado van mijn man kwam binnen (3 flessen drank en 3 flessen siroop voor t cocktailpakket) dus ik heel fanatiek naar t winkelcentrum hier om munt en limoen t halen. Heb thuis het hele pakket in elkaar gezet en daarna de kelder uitgemest en de woonkamer en bijkeuken gezogen. Inderdaad zweten,trillen,idee van bijna flauwvallen Heb even een bruine boterham met hagelslag gegeten, ben dr wel van geschrokken