ik las hier een keer over een kadotip van een foto graveren op een sleutelhanger. Wie heeft die al is via internet gedaan en goede ervaring met een site? Heb al even gegoogeld maar zie veel verschillende aanbieders en prijzen.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt dat als je een foto laat graveren op een sleutelhanger of op een ketting oid. Dat het heel snel vervaagt en dat het plaatje eraf gaat. Ik weet het niet zeker, want heb er zelf geen, maar een vriendin van mij had een ketting en die had haar vader op zo'n plaatje laten graveren en zei dat het na een tijdje bijna helemaal weg was. Verder zou ik geen bedrijven weten die dat zo doen, jaa Lucardi misschien?
Ik heb vorig jaar op moederdag een gegraveerde sleutelhanger gekregen. Mijn man heeft het via een site laten maken, ik weet zo niet welke. Alleen is de foto inmiddels helemaal vervaagd, dus dat is wel erg jammer. Volgens mij kostte het toen zo'n 20-30 euro. Bij juweliers kun je vaak ook hangertjes laten graveren, even rondvragen!
Ik heb zo'n 3 jaar geleden 2 sleutelhangers laten graveren met een foto van mijn vriend en mij erop en die zien er nog steeds picobello uit. Terwijl ze dagelijks in gebruik zijn. Ik heb ze hier besteld: Foto op Sleutelhanger :: Foto op Sieraad :: Uw foto 2D of 3D in kristal glas, spiegels, sieraad, porselein of canvasdoek
Ik heb het ook eens gehad, super onduidelijk en na een paar maanden zag je niet eens meer wat er op stond. Echt waardeloos. (ze waren wel ook heel goedkoop moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen)