Ik vind ook dat je als buren zijnde rekening kunt houden met elkaar, helemaal als je op de hoogte bent van de gehorigheid van de huizen.. En dan een piano aanschaffen voor de mooi .. Vriendelijk vragen of ze rekening willen houden en anders wraak nemen .. Oke mag ik nu even klagen.. Wij hebben dus ook hele fijne buurtjes.. Ze hebben bijna een jaar een logee gehad die dus echt nergens rekening mee hield.. Op een gegeven moment werd ik er zo gek van.. omdat Esmee van het lawaai niet kon slapen.. Mijn vriend is toen wezen vragen of er iets meer rekening kon worden gehouden met geluid i.v.m. de kleine.. Die hielp voor 2 maanden.. Nu is het weer helemaal mis. Het is zelfs zo erg dat wij er s'nachts van wakker worden .. Ze werken allebei voornamenlijk s'avonds en s'nachts dus zijn er laat weer en liggen lang in bed. We hebben al eens schilderijtjes opgehangen achter de knieschotten op zolder op zondagmorgen 7.00 Wie niet horen wil moet maar voelen.. Wij zijn al allemaal wraak scenario's aan het bedenken voor later.. we hebben het netjes gevraagd maar als je s'nachts om half 4 het hele huis door gaat lopen stampen en smijt met de deuren om vervolgens een half uur ruzie ( lees schreeuwen en gillen) gaat lopen maken dan spoor je niet Zo dat lucht op
haha nee hoor ik ben niet "de buurvrouw"... heb ook geen piano.. en ook geen vracht kindertjes... haha
Mijn dochter was vanmorgen erg vroeg en wou niet meer slapen dus vanmorgen om 6.30 de stofzuiger door het huis gemikt. Volgens mij waren ze toen wel wakker!
mijn onderbuurvrouw(stinkt+maakt herrie),heeft al op de flikker gekregen vd woningbouw+GGD,nu houdt ze zich redelijk koest.