Even klagen over harde buiken!

Discussie in 'De bevalling' gestart door BBoom, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Groot gelijk en lekker genieten. Fijn dat je in ieder geval nog mocht komen. Wanneer is nu de volgende check?

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik wordt er ook gek van....gister ctg gehad omdat ik de kleine minder voelde alles was gelukkig goed......harde buiken zaten tussen de 50 en 100

Vroeg ook nog of het klopte dat harde buiken geen zeer deden maar dat is niet waar....harde buiken kunnen dus wel zeer doen, vondt het ook raar want vooral rond de 80 a 100 was echt wel pijnlijk.

Sinds we thuis zijn gaat het maar door trekt ook naar mijn rug.....echt niet fijn!

Lig nu ook weer wakker sinds 2.30 uur.
    Heb ff van 23 uur tot 2.30 geslapen zo gaat dat al nachten en man ligt mega te snurken wordt er gek van......harde pijnlijke buiken en dat gesnurk erdoorheen.......vreselijk!!!!

Nog 2 weken volhouden dan keizersnede......ben dan echt gesloopt maar niks aan te doen.

3. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Kan de ks niet eerder? Ik hoor 20 mei wanneer ik ingeleid kan worden. Ik reken op dinsdag 24 mei. Als het later word, ga ik echt heel hard huilen. Ik ben de dagen (uren) aan het aftellen

4. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Harde buiken geen pijn? Ik voel m'n baby juist minder doordat de continue harde buiken zorgen voor een soort menstruatie pijn. Volgens mij is je baarmoeder op een gegeven moment echt wel overprikkeld! En idd op het hoogtepunt van de harde buik spant het zo aan dat je dat ook echt wel voelt!

Hoop idd dat je snel ingeleid wordt Josephine, of dat het eerder vanzelf begint natuurlijk!

Wat is eigenlijk de reden dat jullie ingeleid/ keizersnede krijgen?

Ik heb vrijdag op 't einde van de dag weer een afspraak, maar ik was gisteren verbaasd dat de harde buiken nog maar zo weinig gedaan hebben dat ik er dan ook niet veel van verwacht..

5. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik word ingeleid vanwege zware zwangerschap en daarbij somberheid. Ook een groot kind. Gelukkig hier een ziekenhuis met actief inleidbeleid en oog voor kind en moeder. Bij m'n eerste ook ingeleid met 38 weken, ik vond dat zo fijn!!

6. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    M'n harde buiken worden steeds pijnlijker... spannend!!

7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik duim voor je!!!!

8. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Heeft het doorgezet? Ik weet niet meer hoe ik moet liggen, zitten of staan van de harde buiken.ik heb ze ontzettend veel maar niet regelmatig. Geen oog dicht gedaan vannacht. Trek het echt heel slecht

9. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds krampen maar het wordt niet erger. Weer de volgende fase van het voorwerk denk ik..

Misschien een idee om een nachtje in het ziekenhuis te slapen Josephine? Misschien worden de harde buiken dan minder of zet het juist door. Bij mij gebeurde dit beide niet maar ik kan de harde buiken wel iets beter aan door een nacht goed slapen en nu ook een beter slaapritme.

Deel Deze Pagina