Hoi meiden, Ik heb morgen mijn termijn echo maar zie er heel erg tegen op. Ben erg zenuwachtig. Er schiet me iedere keer door het hoofd, stel je voor dat het niet goed is. Herkend iemand dit?
Denk dat iedereen dit wel heeft gehad voor de termijnecho. Je zit tenslotte nog in een erg onzekere periode. Ik was ook op van de zenuwen... en vervolgens met de pretecho en de 20-weken echo was ook ook nog heel zenuwachtig! Dat is heel normaal hoor!!! Komt goed meis! Geniet er lekker van!
ja denkt dat iedereen dat wel herkent! bij de 1e echo was ik ook zo zenuwachtig niet normaal meer! ik heb de termijnecho over 2 weken en weet zeker dat ik die dag weer super zenuwachtig ben.. heel veel succes vandaag!!
Meid iedereen heeft spanning met een echo! Er valt echt een last van je af als ze het echoapparaat op je buik zetten en je daar jullie kleintje zult zien. Hoelaat heb je de afspraak??
Ik had wel spanning over hoe het eruit zou zien enz maar ik zag er zeker niet tegen op. Probeer het van de positieve kant te zien, je krijgt je kindje te zien en dat moment is echt goud waard. Wij hebben er destijds erg van genoten en de echos erna zie je pas hoe hard te tijd gaat
Tot nu toe heb ik dat bij iedere echo gehad. Telkens was alles goed, maar toch ben ik telkens onzeker. Ik moet de 19e weer een echo, en weer ben ik nu al zenuwachtig. Soms word je gewoon moe van jezelf. Maar idd zoals lovelyme zegt, als je je kindje ziet is het gewoon geweldig
Die spanning had ik bij elke echo die er gemaakt moest worden... Met de 20 weken echo had ik het helemaal erg... 'wat nou als ze zeggen dat hij een afwijking heeft?' die vraag bleef maar door mn hoofd gaan... 1e meting was ook niet goed, paar dagen later nieuwe echo en nieuwe meting en toen was het gelukkig wel goed.. Maar die 3 dagen waren zenuwslopend..... Succes en sterkte met de zenuwen en onzekerheid!
en die spanning blijft ook nog met elke keer het hartje luisteren, heb ik de baby afgelopen tijd wel gevoeld? op het laatst voel je alles heel veel beter.
Hmmmm, kan me niet herinneren dat ik er tegenop zag. Wel gezonde spanning en nieuwsgierigheid! Probeer de knop om te zetten; je kunt er heel erg tegenop zien, maar dat verandert niets aan wat je te zien krijgt! Wanneer heb je de afspraak?
Ik herken het ook hoor, maar straks lig je daar en dan zie je opeens je beeb liggen, een geweldige ervaring! Er valt direct een last van je af en je voelt je heel gelukkig! Maar ben nu alweer net zo zenuwachtig voor de volgende echo hoor! Maar je moet er echt lekker van gaan genieten!
ik had het niet dagen ervoor maar als ik in de wachtkamer zat dan brak het zweet me aan alle kanten uit.. elke keer weer.. nu nog steeds waarom???? geen idee.. veel plezier vandaag... geniet er wel een beetje van he
Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties. Doet me goed. Ik heb vanmiddag om 16.00 uur de afspraak. Ik laat jullie weten hoe het was. Liefsss
heel erg herkenbaar... ik lag daar op dat bed met een zweetplek van hier tot tokio... en elke antwoord van mij kwam na een brok in mijn keel.. zowel bij de 12 weken als bij de 20 weken... Bij de 20 weken werd ik naar mate wat rustiger omdat de vader van mijn kind erbij zat... hij stelde goeie vragen en dus hoefde ik dat niet meer te doen... en het was allemaal zo heel duidelijk... maar toen ze begon hoorde ik mijn hart 3x harder kloppen dan die van mijn kindje... En idd met het hartje is ook weer zoiets... pfff... Zwanger zijn is ontzettend mooi, en erg leuk geniet er elke dag van.. maar zwanger zijn kent ook zijn zenuwslopend momenten... helaas. komt goed meid
Hoi Meiden, De echo is super goed gegaan. De baby was al mooi druk aan bewegen met de armpjes en beentje. Ook hebben we de hartslag gehoord. Nou, dat is een echt tranentrekker. Wat mooi om te horen. Liefsss
Bijzonder he om jullie kindje zo te kunnen zien en het hartje te horen! Dat waren de zenuwen wel waard of niet Fijne zwangerschap verder!! Begin je ook al een aardig buikje te krijgen??
Ik had er vooral heel erg veel zin in! Hoogstens een beetje gezonde spanning, maar niet heel erg. Ik duim dat alles goed is! Geniet er ook een beetje van!