ben ik nou de enige of hebben er meer last van:x allemaal die vieze %*&%^^*&* vliegen in huis ( vooral boven omdat daar de ramen openstaan) en allemaal van die halfgare ook nog es die zo heel lomp vliegen. ik heb geen luiers liggen ofzo boven en niets wat bederft ook beneden geen fruit of niks. maar kan me raam niet openzetten of er zitten wel 5 vliegen binnen:x
Ik heb geen last van vliegen, maar momenteel wel een muggenplaag in huis! Ik kon er gisteravond zo 6 doodmeppen, alleen al in de badkamer :x
Hier ook, smerige beesten, bah! Het raam hoeft maar even open te staan en er zijn weer een paar binnen
Nou toevallig heb ik gisteren nog op internet zitten zoeken wat ik ertegen kan doen. Het is hier dus ook vreslijk ik denk dat ik vanaf zondag al wel 60 heb doodgeslagen, en dat is niet overdreven!! Wij noemen ze hier in Groningen neefjes (dat zijn van die kleine irritante steekmuggen die vooral 's avonds tevoorschijn komen) Maar ik ga gewoon op jacht 's avonds en verder kan je er weinig aan doen denk ik.
herkenbaar die vliegen.....is hier ook een drama elke keer, en zou niet weten waar ze vandaan komen...maar ik blijf van die plak dingen hangen en die zitten ook zo vol woon wel in de buurt van veel boeren en landerijen en water....maar toch heb ik er een hekel aan...het schijnt dat er wel een soort electrisch kastje is wat je in het stopcontact doet, en dan zou je er geen meer moeten hebben...maar heb het nog niet geprobeer
Jullie mogen mn katten en hond wel even lenen hoor haha. We hebben bijna nooit een vlieg in huis, zo wel dan is het voor 2 tellen en dan is hij al gepakt door 1 van de 3 haha. Ideaal
wij hebben een vliegenplaag gehad.. ze zitten bij ons in de spui (zo heet dat toch) ze hebben helaas de weg naar binnen gevonden. en zo zaten ze allemaal gezellig binnen ipv buiten.. 3 keer per dag stofgezogen, gedweilt, en gestoft (echt letterlijk 3 keer) ze geven namelijk een bepaalde stof af, voor andere vliegen die ook uit het nest willen. de vliegen hebben we gewoon opgezogen 1 week lang. (stofzuigerzaak had een mazzel aan ons)
ja hier zit ook wel een boer in de buurt. lammelingen zijn het. ( de vliegen dan he) eb ook maar als een idioot aan het tennissen met de electrische mepper. en reken maar dat ik ze goed laat knetteren gna gna
ja hier net zo hoor, gisteravond zat ik op de bank ik keek op en wat zie ik echt een hele boel muggen echt een stuk of 50, ik had ook geen vliegenspray dus ik ging gelijk mijn moeder bellen ze woont vlakbij , heeft ze snel muggespray gekocht nu ga ik voortaan dagelijks hele huis insprayen
Hier ook, en ze zijn zo raar! Lijkt wel of ze je aan willen vallen Sta ik klaar met de electrische vliegenmepper, vliegen ze er zelf in! NAH! 4 Om de beurt erin! Ze komen ook geluk terug als je ze wegmept en willen continue op je hoofd zitten (hmmm....was echt mijn haar bijna dagelijks hoor). Als de dan gaat schudden blijven ze gewoon zitten! Een of andere gemuteerde versie?????
hier van die steekmuggen... heb net 10 tellen de deur open gehad om de was naar binnen te tillen en er zitten er wel 50 binnen. En ben nu al 10 x op 1 schouder geprikt. de elektrische vliegenmepper maakt hier overuren