Hoi meiden, Wat veel verkoudheden zeg! Hier ook veel verkouden geweest in het verleden, ben ook juf. Nu na 7 jaar stages en werken aardig resistent. Wat bij mij erg goed helpt is om echinacea te gebruiken, ik vind de druppelvariant het beste werken. Gebruik het normaal een keer per dag, maar omdat het nu bij mij op school heerst doe ik het twee of drie keer. Als ik het voel aankomen en ik neem wat meer duurt het twee dagen en voel ik me weer topfit! Ben al mijn hele zwangerschap snotvrij. Helaas wel last van een chronisch dichte neus en neusspray verslaving. Gebruik het nu ook maar dan de kindervariant, kan echt niet zonder. Van volwassen spray naar de kindervariant was al een hele stap. Kindje is trouwens zwaarder dan gemiddeld, dus het heeft geen invloed gehad op de groei. Als ik echt verkouden zou zijn tot snot en hoofdpijn en heet hoofd toe zou ik dan ook wel gaan voor normale neusspray voor een aantal dagen. Ik ben er van overtuigd dat dat beter is voor een kindje, of nouja minder slecht, dan stress en slecht slapen....