Gynaecoloog

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Que, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Que

Que Niet meer actief

Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn. ben erg benieuwd wat ze me gaat vertellen of wat er gaat gebeuren.

We zijn nu 10 maanden bezig. Het sperma van mijn man is door de HA al onderzocht en dat ziet er goed uit.

Afgelopen maand hebben we de hele maand met ovulatietesten gedaan. Vorige week vrijdag/zaterdag had ik positieve testen in handen. Ik weet nu alleen nog niet of het nu wel een keer gelukt is. Had eerst zo iets van nou moet ik dan wel naar de gyn gaan of eerst afwachten tot as vrijdag/zaterdag. Ben de laatste 4 dagen wel onwijs moe en heb heel de dag door honger. Kan natuurlijk ook komen omdat ik deze week ongi moet worden. Ik laat de afspraak dan toch maar wel door gaan. Misschien wordt ik wel naar huis gestuurd met de mededeling mevrouw u bent zwanger en misschien ziet ze wel dat ik het weer niet ben en kunnen ze mij misschien verder helpen.

Ik ben zo benieuwd!

Edit moderator: verplaatst naar Vruchtbaarheidsbehandelingen

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Succes meid!

3. Que

Que Niet meer actief

Dank je!

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Spannend, heel veel succes !
    En hopelijk heeel goed nieuws ;)

5. Kegi

Kegi Actief lid

Nov 23, 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Moet wel heel spannend voor je zijn. Hopelijk kan je hier morgen héél goed nieuws komen vertellen. :D

6. Que

Que Niet meer actief

Ja dat hoop ik echt ja dat ik hier morgen heel groot mag neerzetten dat we eindelijk zwanger zijn.

7. Que

Que Niet meer actief

Vandaag bij de gyni geweest. helaas niet zwanger.......... K*T zooi!

Moet nu mijn menstruatie afwachten dan de 2/3de dag bloed laten prikken. En dan dag 11/12 weer een afspraak bij de gyni. Dan gaan ze weer inwendig kijken of er al een eisprong aankomt. Dit gaan ze dag regelmatig doen om te kijken of de eisprong er aankomt. mocht ik dan niet aankomende maand zwanger zijn/worden dan gaan we met medicijnen beginnen.

Helaas ben ik vergeten te vertellen dat ik al 4 dagen onwijs moe ben en al 4 dagen honger honger honger heb. Na het onzoek ben ik onwijs misselijk geworden. Gelukkig niet gespuugd maar nog wel misselijk. PFF je moet er wat voor over hebben zeg om een kindje te kunnen krijgen.

Afwachten dus.[/i]

8. Kegi

Kegi Actief lid

Nov 23, 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Goh meisje, wat jammer. Ben hier vandaag meermaals komen kijken of er al nieuws was. Helaas niet het nieuws dat ik voor je gehoopt had.
    Hopelijk lukt het toch nog voor je met de medicijnen moet beginnen.

9. curly

curly Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    2,144
    0
    0
    @Que

Wat balen zeg dat het niet gelukt is. Begrijp hoe je je voelt. Ook prettig om te lezen dat ik niet de enige ben...

10. Que

Que Niet meer actief

Ja ik baal er echt enorm van. We waren er echt van overtuigd. Nu heb ik nog wel zitten denken....... zou ze het over het hoofd hebben gezien...... Ben nog steeds zo moe! Weet jij of dat kan als ze een inwendige test hebben gedaan dat ze dan toch het vruchtje over het hoofd gezien hebben door een volle blaas. Die had ik namelijk.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Kunnen ze dat in zo'n vroeg stadium zien dan dat je niet zwanger bent? Als je vorige week vrijdag/zaterdag een posi ovutestje hebt gehad zou het nog wel in een vroeg stadium zijn.
    Ik heb van mijn gyn begrepen dat ik pas de 6e of 7e week moet komen omdat ze het daarvoor nog niet kon zien.

Maar buiten dat om, hoop ik natuurlijk voor je dat je snel zwanger raakt of stiekem al bent ;)

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    volgens mij kunnen ze het met een gewone echo inderdaad pas in de 6e of 7e week zien... maar met een inwendige echo kan dat denk ik wel eerder.... de gyn zal het wel weten...

succes ermee... en hopen dat het volgende maand lukt... ;)

13. Que

Que Niet meer actief

Van ongesteld geworden helaas maar normaal gesproken was ik nu in een dip en vandaag niet. Wist het toch al dat het niet geslaagd was.

Nu as maandag bloedprikken en dan 10 of 11 februari terug naar de gyni voor een echo.

Heb nog even gekeken wat ze allemaal willen bekijken in mijn bloed.

Ze willen eenmalig mijn bloedgroep en antistoffen screening

Dan van mijn schildklier TSH en T4 vrij

Van hormonen DHEA-S, FSH, LH, Oestradio,l Prolactine,
    testeron

En dan nog van het med. microbiologie
    Chlamydia trach. antistoffen

Dus dat zijn aardig wat buisjes denk ik.

14. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    4, mss 5 buisjes denk ik zo.

15. Que

Que Niet meer actief

Vandaag 6 buizen bloed af laten nemen.
    Op 10 febr. weer een afspraak bij de gyni voor een inwendige echo!
    spannend hoor.

Sinds vandaag op advies van de Gyni ook maar begonnen met lijnen. Dus ben benieuwd of dat dat wel gaat lukken en dat het natuurlijk ook gaat helpen.

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Nou dat zijn nogal wat dingetjes die ze gaan controleren. Wel spannend hoor. Ik heb voor TSH, T3 en T4 ook al geprikt maar dat was allemaal goed.
    Mag ik vragen wat jou gewicht is en hoe lang je bent? Omdat je gaat lijnen. Ik ben ook wat kilootjes te zwaar maar heb dit nog niet als nadeel beschouwd voor het zwanger raken. Ik ben 1.68m en 77 kilo.

Liefs!

17. Que

Que Niet meer actief

Hoi Sterre,

Ik weeg 89 en ben 1.76 lang.
    Ik beschouwde het ook niet als een nadeel maar goed baat het niet dan schaat het niet zeg ik dan maar.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hey Que,
    Ja inderdaad, daar heb je wel gelijk in. Ik ben zelf wel al goed op aan het letten en al (jaja 'al' haha) 2 kilo afgevallen.
    Liefs!

19. Que

Que Niet meer actief

Vandaag is dag 11 van mijn cyclus. Vandaag bij de gyni geweest. Heb weer een echo gehad. Ik heb nu 1 eiblaasje................. De linker eierstok was slecht te vinden. Nu moet ik as vrijdag weer om te kijken of het eiblaasje al gegroeid is..........

Spannend dus!

Wel heb ik goed nieuws ik ben 3 kilo afgevallen! Jee ben trots op mezelf hihiihi

Share This Page