Maandag 16 maart hoorden we bij de echo dat er geen hartje klopte; missed abortion. Anderhalve week heb ik angstig gewacht op een miskraam, die niet kwam. Vol zwangerschapshormonen, misselijk en met een bollend buikje hield mijn lichaam me voor de gek; wat een kwelling. Donderdag 26 maart werd ik gecureteerd, ik trok het wachten geestelijk niet meer. Wat was ik bang, infuus, onder narcose, ik was zo angstig dat ik bijna uit bed viel, zo erg trilde ik. Toen het eenmaal achter de rug was voelde ik een soort opluchting, het verdriet is niet weg, maar ik kon gaan afsluiten. Niet dus. Zaterdag terug naar het ziekenhuis met koorts, antibiotica gekregen, want een ontsteking kan ik er niet bij gebruiken nu. Vandaag, weer terug naar het ziekenhuis, ik kon niet meer rechtop staan van de pijn. Er zit een bloedprop ter grootte van een pingpongbal in mijn baarmoeder, die wil er uit, maar dat past niet; wat een helse pijn! Ik heb pijnstillers gekregen, en als het vrijdag niet weg is... wordt ik nogmaals gecureteerd! Ik wil niet meer, ik wil afsluiting! Ik ben bang voor hoe alles gaat lopen, bang voor nog een klap. Laat me gewoon gaan werken, optreden met mijn band, verder gaan met mijn leven. Het is even genoeg geweest zo. Sorry voor deze lange klaagzang, misschien hoort het niet hier in dit forum, ik moest het gewoon even kwijt.
och jeetje meis, wat ontzettend naar. Hoop je er klaar mee te zijn, is dat niet. Ik hoop dat je na vrijdag echt alles af kunt gaan sluiten. Heel veel sterkte! Dikke knuffel!
Ja dat hoop ik ook, want het moet toch ergens een keer rustig worden Dankjewel voor je reactie, voelt fijn als er mensen meedenken/leven, zo in je omgeving zijn er niet altijd mensen die weten wat het is..
Jeetje, wat een verhaal! Ik hoop dat je snel weer de oude bent en dat alles een beetje mee mag vallen voor je! K zal voor je duimen! xxx
Hier mag je altijd je gevoel neerzetten. Dat is geen klagen! Wat een verschrikkelijk verhaal! Ik kan me voorstellen dat je het wilt afsluiten. Ik hoop dat je vrijdag te horen krijgt dat je niet gecurreteerd hoeft te worden. Veel sterkte meis Liefs Nikkie
Hoe is ht nu meis, is de bloedprop er uitzocht zelf uitgekomen? Ik hoop heel erg dat je morgen niet nog een keer gecurreteerd hoeft te worden, het is vreselijk om mee te maken en zeker voor de tweede ker dan! Sterkte meis!
Hoi sterretje, Ik bloed wel, maar voel de drukkende pijn ook nog, vooral als ik naar het toilet moet. Dus ik weet het nog niet, vind het erg spannend.. Dankjewel voor het meeleven, ik zal het hier laten weten hoe het gelopen is. Liefs Miranda
Hey hallo, zoals beloofd hier mijn berichtje. Vanmorgen maakte de gyn een echo en ik zag 't al, de grote bloedprop zat er nog Ik ben vanmiddag dus weer gecurreteerd. Gelukkig waren ze erg lief voor me (de anestesist zag me en zei "hé, vaste klant?") en was het een stuk rustiger dan vorige week donderdag. Toen ik wakker werd voelde ik meteen dat de druk van de prop eraf was. Ik HOOP echt dat het nu klaar is, dit was genoeg, ik ben er doorheen gekomen, maar alsjeblieft, laat alles nu oke zijn, zodat ik verder kan en mezelf weer een beetje terug kan vinden. Nogmaals dank voor jullie steun! Liefs Miranda