Bloedverlies, wie herkent dit?

Discussion in 'Miskraam' started by wolf, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolf

wolf Lid

Apr 10, 2009
    6
    0
    0
    Hai,

4 weken geleden heb ik na een zwangerschap van 10 weken een curretage gehad. Weinig bloedverlies gehad en na een week helemaal niets meer. Na een week zijn de bloedingen weer iets begonnen. Meer bruine afscheiding maar volgende de VK was het niet goed dat het na een week nog zo was. (dus 1 week vloeien, 1 week niet, weer 1 week vloeien)

Vorige week woensdag ben ik dus weer doorverwezen naar de gyn. voor een echo. Dus 3 wk na de curretage. Zij zag nog een heel klein beetje zitten (minder dan een halve centimeter groot) maar dit kon ik verder negeren. Verder zag zij 2 eitjes die klaar waren voor de eisprong. Daar hebben we meteen gebruik van gemaakt natuurlijk! Volgens mijn ovu-test is mijn eisprong ongeveer donderdag geweest.

Nu een week later heb ik opeens weer last van bloedingen. Een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Dit gevoel heb ik eigenlijk de hele week al gehad.
    Het bloedverlies begon vanmorgen wat bruin en tegen de avond is het meer helder bloed geworden. Ik kan het opvangen met een inlegkruisje en vooral te zien bij het afvegen.

Wie herkent dit? Dit kan toch nog niet mijn menstruatie al wezen? Als het nog van de curretage is dan kan het toch eigenlijk niet helder rood zijn?

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Je kan 4 weken na je curretage wel gewoon weer ongesteld worden.
    Ik heb op 2 maart een curretage gehad en ben 3 april ongesteld geworden.

Na een curretage hoeft het geen helder rood bloed te zijn, vooral niet als je daarvoor al hebt gebloed.Ik had ook gewoon oud bloed op het laatst en de gyn zei dat het bloeden dan wel bijna over zou zijn en idd dat was ook zo.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel

3. wolf

wolf Lid

Apr 10, 2009
    6
    0
    0
    Hoi,
    Bedankt voor je reactie.
    ja snap wat je bedoelt maar begon te twijfelen omdat ik een week geleden pas mijn eisprong heb gehad. Inmiddels toch even contact gehad met de huisarts omdat het toch heviger werd en echt rood bloedverlies.

Hij gaat er vanuit dat het toch idd wel mijn menstruatie is. Dat kan zo na een curretage wat sneller na de eisprong komen omdat het baarmoederslijmvlies dan nog niet voldoende opgebouwd kan zijn. Nou ja laat de boel dan maar lekker weer op gang komen en zie de volgende ronde wel of alles weer normaal is..

Share This Page