even klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cindypascal, 19 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    hoi hoi,

    ik ben echt super gelukkig hoor dat ik zwanger ben en mijn vriend ook, maar ik snap op het moment echt even niet wat er zo geweldig is aan een zwangerschap.

    ik ben super moe en moet om de haverklap naar het toilet voor een grote of een kleine boodschap ben af en toe misselijk, mijn humeur is wisselvallig, pijnlijke borsten, en ik had dit weekend enorm veel buikpijn waardoor ik heel onzeker en geworden of alles wel goed zal gaan, dus hebben we dat er ook nog bij...

    hoe kan je nou van je zwangerschap genieten als je je zo voelt, ik hoop niet dat dit 9 maanden zo door gaat maar ja, je doet er zo weinig aan hé....

    groetjes cindy
     
  2. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Meestal zijn die klachten met 12 weken weer over .

    sterkte
    groetjes yvonne
     
  3. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh wat vervelend voor je, zo voel ik me ook. Super misselijk, en duizelig, en ik moet zo veel plassen. Ik kan er ook niet van genieten. En ik ben de 12 weken al gepasseerd. Dus ik hou mijn hart vast.
    Je kunt wel eventjes naar de huisarts gaan voor pilletjes tegen de misselijkheid. Dan heb je tenminste 1 ding een beetje minder.
    Strekte meid.
    Chrisje
     
  4. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Haha, ik vraag me ook steeds af wat me er ook al weer zo leuk aan leek. Dat zwanger zijn. Al die kwaaltjes.. Pfff... Ach, even doorzetten en hopen dat het inderdaad na 3 maanden leuker wordt.
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ohhh hihi .... gaat vast helemaal goed komen .... in de meeste gevallen idd na 14 weken .... ook ik kijk daar enorm naar uit :)

    Bij mijn 1e was het na 16 weken over.... Wauw toen ging er weer een wereld voor me open..... Shoppen!...Baby-dingen snuffelen.... superperiode... dus even doorbijten ;)
     
  6. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Nou meiden, koppen op hoor!!! Sterkte met de (ze horen er echt allemaal bij) zwangerschapskwaaltjes.
     
  7. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Haha ooooooooo wat komt mij dit bekend voor.. de eerste 14 weken vond ik er echt nix aan... alleen maar misselijk en humeurig :rolleyes: Daarna voelde ik me ineens van de ene op de andere dag super :D

    En nu heb ik weer zoiets van "hmm"... Ik heb al een paar weken keelontsteking en griep, waar ik niet vanaf kom omdat de baby mijn weerstand neemt... Weer misselijk, rugpijn, maagzuur... Maaaaaaaar... Nu kan ik wel al aftellen ;)
     
  8. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik herken het allemaal... vreselijk om te hebben maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt! Ik ben zowiezo niet zo'n roze wolk zwangere... vind het geweldig dat andere vrouwen er geen genoeg van kunnen krijgen omdat ze zich juist enorm goed voelen door al die hormonen. Ik ben schijnbaar erg gevoelig voor deze hormonen... Eerste zwangerschap had ik ook de eerste 4,5 maand kwalen zoals extreme misselijkheid en duizeligheid. Nu bij de tweede heb ik een maand geleden aan het infuus gelegen vanwege uitdroging... Ik dronk en at wel maar alles kwam er weer uit en veel gal spugen... Dus ja, ik denk wel eens waar ben ik aan begonnen, is het dit waard? Dat mijn hele leven nu tijdelijk in de soep loopt? Ik heb een tijdje niet zelf voor mijn dochtertje kunnen zorgen, kan weinig eten soms,... alles stinkt, alles smaakt bizar, alles word zuur in mijn mond,... Maar... ik vergeet nooit toen ik mijn dochterje voor het eerst op mijn borst kreeg na de bevalling... daar kwam mijn roze wolk!!! Het moederschap is voor mij de euforie... dus daar probeer ik dan maar steeds aan te denken als ik het allemaal niet meer zie zitten... dat kleine lieve baby'tje waar ik al mijn energie aan leen, zodat ie groot en sterk kan groeien en dat ik straks daarvan kan genieten! Dan vergeet ik de nare dingen weer heel snel... al lijkt dat nu zo uitzichtloos! Ik wens jullie allemaal veel sterkte als je je beroerd voelt en blijf lekker je hartje luchten hier, dat helpt bij mij tenminste enorm... Kus Anna
     
  9. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Hoi..

    Ik heb dat ook wel, (en we zijn evenlang zwanger :)) maar ik weet gewoon dat er een heel leuk kindje komt over negen maanden, dus vind ik het allemaal niet zo erg.
    jammere is wel dat als ik migraine heb, geen medicijnen mag slikken!! :(
    think about the good thinks that will hapen...
     
  10. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi allemaal
    ben blij dat ik niet de enige ben,doet me goed om te lezen,ik ben alleen zo onzeker als de pest,gewoon om het feit dat ik al eens 2 miskramen heb gehad was tussen mijn 2 andere kinderen in al een hele tijd geleden,ben veel moe steekjes in mijn onderbuik,veel plassen,pijnlijke borsten,en ik las dat anna veel moest spuggen,ik heb dat ook gehad toen was ook uit gedroogd maar ik kwam vitamine b2 tekort misschien een tip ik knapte vlot op, en daarna geen last meer van gehad tijdens de zwangerschap,nou lekker ff weer geklaagd helpt soms wel eens toch!!
    groetjes jacky
     
  11. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Hoe komen ze erachter of je vitamine B2 te kort komt? Zit dat standaard in het bloedonderzoek? Die heb ik namelijk al gehad en het enige wat daar uit kwam was bloedarmoede!
     
  12. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Tjonge ik ben dus ook niet de enige die niet op een roze of blauwe wolk zit...ben dr volgens mij vanaf geflikkert ofzo haha

    Toen ik zwanger was van Lorenzo was alles nieuw en elk pijntje en dingetje werd ik onzeker van, nu ik weer zwanger ben..dacht ik dat het wel mee zal vallen, nou echt de hormonen hebben een angstig vrouwtje van me gemaakt en geniet er nu totaal niet van...

    Waar ik me weer voor schaam en begin dan lekker te janken en dan een man die me niet begrijpt want dit is toch wat ik zo graag wilde???

    Ja dit wilde ik ook maar ik moet gewoon even doorbijten en dan vanzelf komen de leuke dingen...zoals schopjes voelen, echo's, lekkerde voelen in je vel

    Waar ik op dit moment zo moe van word is dat mijn hart zo hard klopt, zal wel normaal zijn maar voel het in me hele lichaam en vooral in me hoofd...en daar kun je je weer wat naar van voelen..

    Pff ik denk dat als ik bij de vk geweest ben dat ik wat zekerder ben en meer durf te geniete van het wondertje wat in me groeit!!

    Gelukkig hebben we allemaal wel eens onze momentjes;)


    Liefs Paula
     
  13. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi anna

    ff reactie op wat je vroeg,toen ik in het ziekenhuis was opgenomen met uitdrogingss verschijnselen hebben ze me aan het infuus gelegd en vitamine b2 toegediend,toen ik na 3 dagen weer naar huis mocht ben ik zelf doorgegaan met vitamine b2 capsules van het reform huis, echt voelde me weer 100 procent,ik slik nu ook weer extra vitamine,hoop dat ik daardoor niet weer ziek word en misselijk,baat het niet dan schaadt niet en extra vitamines kan nooit geen kwaad toch!!!
    groetjes jacky
     
  14. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik slik de vitamines van SOLGAR... daar zit vast wel B2 in denk ik, zal straks even kijken!
     
  15. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wees blij CindyPascal dat je ook voor een grote boodschap naar de wc moet ..bij mij gaat dat allemaal niet zo soepel namelijk.
    Heb maar een boek op de plee gelegd, zodat ik ff op mn gemakkie kan lezen ..
     
  16. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Misschien is Roosvisee een idee? Je heb er eentje die het wat makkelijker laat gaan. Of Activia als dat mag..
     
  17. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dat is misschien wel een idee jah ..
     
  18. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    als je moeilijk kan , misschien moet je eens peperkoek of heel donker volkoren brood eten dat helpt ook wel of pruimen(gedroogd).

    groetjes cindy
     
  19. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hahaha ik moest wel lachen toen ik jou berichtje las
    ja na 12 weken zaken de klachten en dan nog even wachten en dan voel je je kind je schoppen en draaien ja en dan denk je niet meer aan de eerste 12 weken

    nou meid nou even door zetten

    groetjes roelien
     
  20. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hmm ik ben nu 13 weken en er helaas nog net zo beroerd aan toe.
    Dus ik hoop dat het gauw zakt ja :)
     

Deel Deze Pagina