nou vriendlief heeft de dag van morgen niet gehaald met de auto. Hij begon zo raar geluid te maken dat hij bij de eerste de beste peugeot garage is gestopt en die hebben hem gelijk gehouden. De hele koppelingsplaten (of iets) zijn kapot. En dat geintje kost 1000 euro. Dus hij heeft leen auto mee gekregen kost 40 euro per dag en dan de benzine kosten erbij. En de rest van de gebreken zoals de kapotte lampen enz enz gingen ze nog naar kijken. Maar zal ook rond de 500 euro min kunnen liggen :S dus dag spaargeld dag geld voor bruiloft vind altijd moeilijk dat we zo hard sparen en dat het dan opgaat aan een auto.
het is dat je die krengen nodig hebt, maar het is de aller-aller slechtste investering die je maar kunt doen... een auto kopen... sterkte met de auto perikelen... ik ken het, net in 3 maande tijd 3000 euro aan onze twee auto's uitgegeven...tsss...zooonde...
Hier echte Toyota fanaten, echt nooit problemen! Ze staan niet voor niets op nummer 1 qua betrouwbaarheid. En dat gedoe met die gaspedalen, dat gold niet alleen voor Toyota, maar ook voor andere merken. Bovendien gaat dit alleen op voor de allernieuwste modellen, die in die bepaalde fabriek zijn gemaakt. (niet in Japan) Toyota krijgt alleen het meest op zijn flikker omdat zij het grootste imago hebben. De Toyota's die echt nog in Japan zijn gemaakt, die gaan als een tierelier en is niets mis mee. Topmerk inderdaad!
Hier VW en BWM.... Mijn vriend wil niets anders dan : VW, BMW , Mercedes... Andere merken hoef ik echt niet mee aan te komen, Hij is zelf monteur dus sleutelt zelf aan de auto, voor ons dus gelukkig geen garage kosten! Want pffff dat zijn dure grappen zeg!
Wij hebben een Nissan Almera Tino (mini Van) Wat een super auto. Hiervoor hadden we een Audi. wel even omschakelen, maar ik ben helemaal wel van deze auto!!! Deze is uit 2002, we hebben hem nu een jaar. Vond ze over t algemeen ook niet zo duur.
Tja meid hier hetzelfde zoals je weet met onze renautl (HAAT renault!!!!)hierna komt er weer een toyota, nooit problemen mee gehad. Vind wel super belachelijk dat jullie voor een leenauto moeten betalen, puntje service van de garage lijkt me. Wij kregen gratis een leenauto alle keren (afgelopen jaar 4500 aan die k*t auto uitgegeven)moesten hem alleen weer afgetankt inleveren. Sterkte, weet hoe het is. Wij hadden 5000 gespaard en daar is nu 200 euro van over alleen door de auto
Hier ook, elke keer als we sparen voor iets...... auto kapot!!! Voor we gingen trouwen....... auto kapot, maar voor de reparatiekosten konden we beter een andere kopen. Mijn meisje was net geboren, weer kuren, weer aan het werk, auto kapot....!!! Weer een andere auto! Paar weken terug was ik vroeg vrij, zou naar huis, accu kapot! Wij hebben met auto's ALTIJD wat!!