Even klagen....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby09, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Tuurlijk mag je zeuren meid! ik denk dat iedereen die verdrietig is omdat het nog niet gelukt is, mag eens klagen en zn emoties neergooien, toch!?

Ik had rond de 3de maand ook al het gevoel dat het wel eens even kon gaan duren, en dat ik waarschijnlijk niet onder de noemer ' snel zwanger' zou vallen...
    Nu in ronde 7 (maand 9...) heeft m'n lichaam me al zo vaak verkeerde signalen gegeven dat je dat ook nog eens meesleept...laten we maar niet beginnen over symptomen die naderhand geen symptomen blijken te zijn!
    het ergste vond ik eigenlijk nog dat manlief een voorgevoel had dat ik nog voor de kerst 2009 zwanger zou zijn, helaas dus niet... dat was echt balen, ik geloof nl. meestal wel in zo'n 'voorgevoelens' .... maarre, nu dus steeds minder....

Laten we hopen dat onze tijd inderdaad snel komt!

xxx

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Mijn vriend heeft elke maand voorgevoelens dat ik wel zwanger ben.. Ook een beetje vervelend.. Maar hij wil gewoon positief blijven denken.. Nou ja, zo pak ik dat ook niet aan.. Ik had vorige ronde zelf een erg goed gevoel (heb ik niet gauw..) en dat werd ook een teleurstelling helaas :(

3. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    bij mij ook iedereen zwanger... onze tijd komt ook wel :)

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve dames,

Ik wou alleen ff zeggen dat ik jullie gevoelens heel goed snap.
    Heb er zelf ook een beetje last van (alleen zijn wij niet bezig, vriend wil niet).
    Ik duim iedere avond voor alle dames die zo lang bezig zijn om zwanger te worden.
    Er zijn zat mensen die ik vind die het zo hard verdienen en er ook heel gezond voor leven. Terwijl er idd genoeg zijn die ondanks ze zwanger zijn, toch nog roken..Te bizar...

Ik hoop voor jullie dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

Deel Deze Pagina