mijn haar zit voor geen meter???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacky, 27 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nou ff een gekke vraag!
    sinds ik zwanger ben zit mijn haar voor geen meter
    het is na 2 dagen al vet,normaal nooit geen last van.
    was het om de 3 dagen,maar is nu niet te doen.
    ligt het nou aan de zwangerschap of ergens anders aan???
    ook iemand dit probleem.

    groetjes jacky :(
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat ligt inderdaad aan je zwangerschap! Je lichaam is bezig met je kindje en dus minder met jou. Dat is de reden erachter.
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Lang leve de veranderende hormonen!!! ;)
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja inderdaad!@!!
     
  5. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Bij mijn eerste kreeg ik steeds mooier haar gedurende de zwangeschap... Mooi dik haar met slag (normaal heb ik echt stijl). Maar nu heb ik het eraf geknipt want het zat zo raar en plat... Schijnt ook weer elke zwangerschap verschillend te zijn. Zo kan je bij de ene een mooie huis hebben en bij de andere allemaal pukkels en vlekken... Tja, we moeten er soms wat voor over hebben he dames hahaha
    Anna
     
  6. Niet meer actief

    ja kan helemaal die hormonen zijn soms niet al te leuk hoor hihi, maar die nemen we er toch wel graag bij we krijgen er wat heel moois voor terug
     
  7. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik ging met oud en nieuw naar een feest, heb na een uur proberen en vloeken maar een staart in mijn haar gemaakt. was echt helemaal niks mee te beginnen. terwijl ik normaal in ca 15 min. klaar ben met fohnen.
     
  8. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Herkenbaar hoor

    Zo heb je je haar lekker schoon en fris, en na een nachtje is het bij mij al baggervet :(
    Heb dit zelf normaal ook niet, heeft dus duidelijk met de hormoontjes te doen :)
     
  9. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb van die rooie vlekken in mijn gezicht en alleen maar aan een kant.. zal ook wel hormonen zijn. Maar mijn haar valt mee gelukkig..
     
  10. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Wees blij dat het alleen niet zit....
    Bij mij wordt het grijs....Nu vind ik 30 nog wel erg jong dus de coupe soleil zit er al weer in
     
  11. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat mag ik dan van geluk spreken... mijn haar wil perfect zitten, ik heb een mooie volle bos... (van mijzelf heb ik junkie haar.) maar dat zal dan wel voor korte duur zijn....
     
  12. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    het viel mij vanmorgen op dat ik schilfertjes in mijn haar krijg , bah
    en ook rode vlekken in mijn gezicht.
    neem het maar voor lief :)
     
  13. njoy

    njoy Lid

    1 jan 2006
    8
    0
    0
    Kinderleidster
    Amsterdam
    In de eerste 4 maanden zat mijn haar ook niet, ik heb van nature krullen en het krulde bijna niet.
    Het was stug en een beetje stro achtig.. ben naar een goede kapper gegaan heb me goed laten informeren en daarna zat mijn haar een stuk beter..
    Het is nu flink geggroeid en krult geweldig..
    Bij mijn 1-ste zwangerschap had ik heel veel roos, maar mijn haar groeide en krulde als een gek..
     
  14. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn haar zit nooit en ik kan er niks mee beginnen, wees blij dat het bij jullie alleen tijdens de zwangerschap is haha.....
     
  15. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Je leest altijd dat je tijdens je zwangerschap een mooie bos haar krijgt, misschien komt dat nog maar heb er een hard hoofd in! haha

    Grijs haar heeft overigens niks met je hormonen te maken, is trouwens wel vrij normaal om rond je 30ste je eerste grijze haren te vinden. Wees maar niet bang dat je met een jaar grijs bent hoor. Vond mijn eerste grijze haar op mijn 28ste, heb nu negen jaar later wel een paar, maar nog steeds zo weinig dat ik ze kan uittrekken ;)
     

Deel Deze Pagina