Inderdaad, het kan altijd erger......en sommige klaag-dingen zijn zo weer opgelost....zo is mijn salaris inmiddels binnen en kom ik net thuis van de stad Hoop dat het voor de overige leden ook mag gelden!!!
Oh heerlijk, even klagen!! Ik baal dat onze auto voor de derde keer in twee maanden naar de garage moest! (en nu ga ik dat kreng echt inruilen!!:x) Ik baal dat er altijd mensen voor onze uitrit parkeren zodat mijn auto klem staat! Ik baal dat het weer vroeg donker is. En ik baal dat die gave laarzen, die ik zoooo graag wil, zijn uitverkocht in mijn maat..
Oeh, ik baal dat mijn invalbaan bijna afloopt...ga mn 12 lieve "monstertjes" van groep 3 zo missen! Ik baal er dus ook van dat het zo moeilijk is om een vaste baan in het onderwijs te vinden (en je dus ook de vakanties betaald krijgt en niet elke vakantie weer moet bedenken waar je nu weer je salaris vandaan moet halen).... En ik baal er van dat ik elke week supergrote schoonmaak hou en dat het 3 uur later alweer een bende kan zijn... Zo dat is er uit.... Nu kan ik er weer lekker tegenaan!
ja die ken ik ,denkt dat de kaboutertjes hier ook de was in de wasmand gooien. krijg hem ook niet aan zijn verstand,dat ik dat doe :x en dat hij ook zelf 2 handjes heeft meegekregen groetjes diana
Ik baal van mijn twee katten, ze slopen de boel, en klaag er al een paar jaar over, volgens mij heb ik nog wel tien jaar te gaan Ze zijn mijn dagelijkse irritatiebron.
Ik baal ervan dat er nog lang geen ander huis in zicht is voor ons :x je moet minimaal 10 jaar ingeschreven staan voor je in aanmerking komt voor een huurwoning! En kopen is geen optie,huizen zijn niet te betalen hier Maar met 2 opgroeiende pubers,wordt de situatie af en toe heel moeilijk hier in huis. pff een 3 kamer app met zijn 5en,het ging goed met zijn 4 maar nu met zijn 5,komt elk gezinslid,rust en ruimte tekort. Zo dit moest mij even mijn hart Groetjes Diana
Ik baal ervan dat wij nu al 3 maanden ergens anders wonen en dat het zolang duurt voordat we weer terug naar ons eigen (t)huis kunnen. Ik baal dat het weer zo vroeg donker is. Ik baal dat de klok verzet is en mijn zoontje dus vroeger wakker wordt. Ik baal van mezelf dat ik gisteren voor de vijde keer de wasmachine heb laten overstromen. Zo dat is eruit!
ik baal er van dat ik er niet goed aan ben vandaag en daardoor een puin is in huis.....en heb er ook echt geen zin in om t op te ruimen vandaag...
ik baaal dat ik veel wil doen maar dat niet kan vanwege rugpijn en harde buiken. ik baal dat ik zoveel leuke ideeen in mn hoofd heb mbt wat ik nu wil doen aangezien ik zoveel vrije tijd heb, maar niet weet waar ik moet beginnen. en ik baal dat mn kwarktaart nog even in de koelkast moet opstijven. ik heb er namelijk erg veel trek in.
Ik baal van mezelf, want ik ging naar Ikea voor een lamp en een cadeaukaart en kwam thuis met een lamp en een dekbedovertrek... Nu moet ik dus nog een keer Ik baal van mijn schoonouders die mijn zoons verjaardag minder belangrijk vonden dan mijn svaders werk en dus niet kwamen, maar daarna ook helemaal NIETS meer hebben laten horen. Bah!
Ik baal van het feit dat we een lekkage hebben maar niet kunnen achterhalen waar het vandaan komt En ik baal van dit klote weer
Ik baal dat ik vergeten was de dokter te bellen voor mijn dochtertje van 3, ik wil dat er naar haar bloed gekeken wordt. Ze drinkt zoveel de laatste tijd dat ik het niet vertrouw. Waarom denk ik daar pas vanmiddag aan en niet vanmorgen!!!!
@ evamerel; kun je later op de dag niet meer bellen dan? Voor (enigszins) dringende zaken kunnen wij altijd de hele dag bellen, ook voor overleg over medicijnen bijv.
Ik sluit me bij beide punten bij je aan. Ik baal dat al onze huishoudelijke apparaten kapot gaan de laatste weken. En ik baal van mezelf dat ik het best druk heb en toch niet hard ben gaan werken maar eerst 6 spritsen met chocola ben gaan eten en op internet tv programma's ben gaan zitten kijken..
Ik baal ervan dat sommige mensen hun vragen en onzekerheden hier soms niet kunnen plaatsen omdat het dan soms direct uitloopt op een enorme discussie en dat er dan een slotje op het onderwerp komt.... (geef aub geen reacties haha) Verder baal ik eigenlijk nergens van op dit moment
ik baal ervan dat: ik iedere dag rugpijn heb niet veel leuks meer kan doen met mijn dochtertje van bijna 3 met zo'n dikke buik het mss in het slechtste geval nog 5 weken duurt voordat ik beval dat mijn schoonmoeder zich soms zo overal mee bemoeit en opdringt dat de zolderkamer nog steeds een bende is (verbouwing sinds maart) dat mijn dochter zo weer van het kdv komt en dan ws strontchaggie is omdat ze doodmoe is na 2 dagen kdv en alleen maar 'ik wil het niet' kan zeggen haha! maarrre verder ben ik eigenlijk best wel tevreden hoor! heb een wolk van een dochter, een baby in mijn buik en een lieve man en we komen niks tekort volgens mij! maar af en toe ff klagen is best lekker!
ik baal dat mijn dochter de touchpad van mijn laptop heeft gemold!! (wat baal ik eigenlijk veel daar baal ik van)
ik baal ervan dat ik door mn bi nog steeds niet volledig kan werken en dat het opbouwen door gebrek aan communicatie van de kant van mn leidinggevende stroef verloopt. ik baal ervan dat ik alweer ongi ben geworden terwijl ik nog niet in mn stopweek van de pil zit en daardoor dus geen vertrouwen heb in dat kreng. ik baal van het weer zo beroerd is en ik nu dus niet lekker naar buiten kan zonder weg te waaien. zo, weer even genoeg geklaagt voor vandaag. liefs doris