even klagen!

Discussion in 'De lounge' started by nanette77, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quiliana

Quiliana Actief lid

Jul 21, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Inderdaad, het kan altijd erger......en sommige klaag-dingen zijn zo weer opgelost....zo is mijn salaris inmiddels binnen en kom ik net thuis van de stad:D

Hoop dat het voor de overige leden ook mag gelden!!!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik baal dat mijn man denkt dat de kaboutertjes zijn vuile was van de slaapkamervloer halen!

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Oh heerlijk, even klagen!!

Ik baal dat onze auto voor de derde keer in twee maanden naar de garage moest! (en nu ga ik dat kreng echt inruilen!!:x)

Ik baal dat er altijd mensen voor onze uitrit parkeren zodat mijn auto klem staat!

Ik baal dat het weer vroeg donker is.

En ik baal dat die gave laarzen, die ik zoooo graag wil, zijn uitverkocht in mijn maat..

4. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Oeh, ik baal dat mijn invalbaan bijna afloopt...ga mn 12 lieve "monstertjes" van groep 3 zo missen! :(

Ik baal er dus ook van dat het zo moeilijk is om een vaste baan in het onderwijs te vinden (en je dus ook de vakanties betaald krijgt en niet elke vakantie weer moet bedenken waar je nu weer je salaris vandaan moet halen)....

En ik baal er van dat ik elke week supergrote schoonmaak hou en dat het 3 uur later alweer een bende kan zijn...

Zo dat is er uit.... :D Nu kan ik er weer lekker tegenaan!

5. bouchere

bouchere Niet meer actief

ja die ken ik :),denkt dat de kaboutertjes hier ook de was in de wasmand gooien.
    krijg hem ook niet aan zijn verstand,dat ik dat doe :x
    en dat hij ook zelf 2 handjes heeft meegekregen;)

groetjes
    diana

6. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik baal van mijn twee katten, ze slopen de boel, en klaag er al een paar jaar over, volgens mij heb ik nog wel tien jaar te gaan :D Ze zijn mijn dagelijkse irritatiebron.

7. bouchere

bouchere Niet meer actief

Ik baal ervan dat er nog lang geen ander huis in zicht is voor ons :x
    je moet minimaal 10 jaar ingeschreven staan voor je in aanmerking komt voor een huurwoning!
    En kopen is geen optie,huizen zijn niet te betalen hier:(
    Maar met 2 opgroeiende pubers,wordt de situatie af en toe heel moeilijk hier in huis.
    pff een 3 kamer app met zijn 5en,het ging goed met zijn 4 maar nu met zijn 5,komt elk gezinslid,rust en ruimte tekort.:(

Zo dit moest mij even mijn hart ;)

Groetjes
    Diana

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik baal ervan dat ik erg verkouden ben en me daardoor niet zo lekker voel!

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Ik baal ervan dat wij nu al 3 maanden ergens anders wonen en dat het zolang duurt voordat we weer terug naar ons eigen (t)huis kunnen.

Ik baal dat het weer zo vroeg donker is.

Ik baal dat de klok verzet is en mijn zoontje dus vroeger wakker wordt.

Ik baal van mezelf dat ik gisteren voor de vijde keer de wasmachine heb laten overstromen.

Zo dat is eruit!

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    ik baal er van dat ik er niet goed aan ben vandaag en daardoor een puin is in huis.....en heb er ook echt geen zin in om t op te ruimen vandaag...

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik baaal dat ik veel wil doen maar dat niet kan vanwege rugpijn en harde buiken.

ik baal dat ik zoveel leuke ideeen in mn hoofd heb mbt wat ik nu wil doen aangezien ik zoveel vrije tijd heb, maar niet weet waar ik moet beginnen.

en ik baal dat mn kwarktaart nog even in de koelkast moet opstijven. ik heb er namelijk erg veel trek in.

12. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik baal van mezelf, want ik ging naar Ikea voor een lamp en een cadeaukaart en kwam thuis met een lamp en een dekbedovertrek... Nu moet ik dus nog een keer ;)

Ik baal van mijn schoonouders die mijn zoons verjaardag minder belangrijk vonden dan mijn svaders werk en dus niet kwamen, maar daarna ook helemaal NIETS meer hebben laten horen. Bah!

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Ik baal van het feit dat we een lekkage hebben maar niet kunnen achterhalen waar het vandaan komt

En ik baal van dit klote weer

14. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Ik baal dat ik vergeten was de dokter te bellen voor mijn dochtertje van 3, ik wil dat er naar haar bloed gekeken wordt.
    Ze drinkt zoveel de laatste tijd dat ik het niet vertrouw. Waarom denk ik daar pas vanmiddag aan en niet vanmorgen!!!!

15. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    @ evamerel; kun je later op de dag niet meer bellen dan? Voor (enigszins) dringende zaken kunnen wij altijd de hele dag bellen, ook voor overleg over medicijnen bijv.

16. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik sluit me bij beide punten bij je aan.

Ik baal dat al onze huishoudelijke apparaten kapot gaan de laatste weken.

En ik baal van mezelf dat ik het best druk heb en toch niet hard ben gaan werken maar eerst 6 spritsen met chocola ben gaan eten en op internet tv programma's ben gaan zitten kijken.. ;)

17. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ik baal ervan dat sommige mensen hun vragen en onzekerheden hier soms niet kunnen plaatsen omdat het dan soms direct uitloopt op een enorme discussie en dat er dan een slotje op het onderwerp komt....

(geef aub geen reacties haha)

Verder baal ik eigenlijk nergens van op dit moment :)

18. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    ik baal ervan dat:

ik iedere dag rugpijn heb
    niet veel leuks meer kan doen met mijn dochtertje van bijna 3 met zo'n dikke buik
    het mss in het slechtste geval nog 5 weken duurt voordat ik beval
    dat mijn schoonmoeder zich soms zo overal mee bemoeit en opdringt
    dat de zolderkamer nog steeds een bende is (verbouwing sinds maart)
    dat mijn dochter zo weer van het kdv komt en dan ws strontchaggie is omdat ze doodmoe is na 2 dagen kdv en alleen maar 'ik wil het niet' kan zeggen haha!

maarrre verder ben ik eigenlijk best wel tevreden hoor! heb een wolk van een dochter, een baby in mijn buik en een lieve man en we komen niks tekort volgens mij! maar af en toe ff klagen is best lekker! :)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik baal dat mijn dochter de touchpad van mijn laptop heeft gemold!!

(wat baal ik eigenlijk veel;) daar baal ik van:D)

20. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik baal ervan dat ik door mn bi nog steeds niet volledig kan werken en dat het opbouwen door gebrek aan communicatie van de kant van mn leidinggevende stroef verloopt.

ik baal ervan dat ik alweer ongi ben geworden terwijl ik nog niet in mn stopweek van de pil zit en daardoor dus geen vertrouwen heb in dat kreng.

ik baal van het weer zo beroerd is en ik nu dus niet lekker naar buiten kan zonder weg te waaien.

zo, weer even genoeg geklaagt voor vandaag.

liefs doris

Share This Page