Hey meiden, Gebruikt er iemand iets om de weerstand van jullie dreumes te verhogen? Onze zoon is veel ziek + ooronsteking. Nu sinds een week is hij weer koortsvrij dankzij een antibioticum kuur. Hij heeft snel last van zijn longetjes (gebruikt chronishc pufjes) en is erg veel echt verkouden. Wat gebruiken jullie en hebben jullie het idee dat het helpt? Liefs, Wup
Wij gebruiken extra vitamine's, of het werkt, geen idee, maar al is het alleen voor ons gevoel. Quinn zit ook aan de puffers enzo voor zijn longen, en dan nog is hij vaak ziek en dan ook gelijk goed ziek. Over de oortjes, ben je al eens bij een kno arts geweest? Quinn heeft buisjes en zijn neusamandelen zijn verwijderd, dit heeft wel iets geholpen gelukkig.
ons mannetje is pas 6 maanden en een week oud en hij is nog nooit ziek geweest...zelfs prematuurtje, maar geen enkel probleem tot nu toe...ik geef bv misschien dat dat helpt en we gaan naast gewone arts ook naar een homeopaat. ons kindje is vooralsnog niet ingeent!maar z'n weerstand is top!
Mijn zoontje was een paar maanden aan het kwakkelen met vooral veel snot en hoesten ed. Ik heb hem nu een week aan de nisyleen druppels. Vijf op een dag en hij is helemaal beter. Nu kan ik je natuurlijk niet zeggen of het perse door de druppels komt of niet maar het is het proberen waard denk ik!.
Ik geef mijn zoontje wel iets voor de weerstand. Hij was achter elkaar ziek met hoesten en veel snot. Tot 6 maanden ook niet ziek geweest maar daarna begon het. Nu geef ik pilletjes van vsm en ik moet zeggen dat het lijkt te helpen want hij is vanaf dat moment niet meer ziek geweest met hoesten. de neus verkoudheid blijft wel een beetje aanwezig. Zolang de r in de maand is blijven we door gaan
Ik dacht zelf ook aan echinacea, maar dat is het enige wat ik ken. Ik zal morgen ook eens even bij de apotheek vragen. Hij heeft nu voor de derde keer in zijn leven antibiotica vanwege ooronsteking. Hij heeft het denk ik nog een keer gehad maar toen mochten we niet langskomen van de huisarts. Dus valt misschien ook wel mee, maar hij is té vaak niet fit-verkouden.
Je zou eens sambocol kunnen proberen. Ik zelf heb gevoelige luchtwegen en in de winter vaak infecties aan de luchtwegen te pakken. Vorige winter heb ik de sambocol gebruikt en tijdens het gebruik ervan geen 1 infectie. Die kwam pas toen ik niks meer gebruikte. Voor mijn zoontje ook gebruikt en hij is toen niet ziek geweest.
Mijn zoontje is ook heel vaak verkouden, hij heeft een hele slechte weerstand. Ik gebruik sinds een paar dagen nu Echinaforce van A.Vogel. We zullen op den duur zien of het werkt. Ik gebruik het zelf ook want mijn weerstand is ook waardeloos.
Caltrivat van VSM. Dit zijn tabletjes. Per dag mogen ze er drie, mijn zoontje krijgt er maar 1, soms 2 en is nooit ziek (meer). Kan je bij de DA halen! Superspul
Hier vitaminedruppels van Davitamon, vitamine AD. 1x per dag toedienen. HIer trouwens ook de neusamandel verwijderd en buisjes.