Wat te doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ril87, Oct 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ril87

Ril87 Lid

Aug 7, 2012
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik ben 21 september ongesteld geweest en zit nu op cd35 (gemiddelde cyclus van 33). Heb deze maand 3x 1 dag rekbaar slijm gehad :( en ik heb dus geen idee wanneer mijn ei is geweest. 18 september een test gedaan, maar negatief.... :( net weer een test gedaan (week later), maar helaas weer negatief :(

Wat kan ik nu het beste doen? Over een paar dagen nog eens testen of weer over een week? En wanneer bel je voor zoiets de ha?

Hoor graag jullie meningen....

2. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hoelang ben je al gestopt met de pil? Ontpillen kan best lang duren, en als.je lichaam het zelf.weer gaat regelen kan het zijn dat het nu wat langer duurt meis xxx

3. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Maar hoop op een posi test voor je meis ..... Zou over een paar dagen nog een x resten :D

4. Ril87

Ril87 Lid

Aug 7, 2012
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ik ben november vorig jaar al gestopt met de pil, dus dat zal het dan toch wel niet meer zijn. Of kan dat echt een jaar duren?

Onderstaande verhaal had ik 2 weken geleden geplaatst, maar jammer genoeg maar 1 reactie op gehad. Inmiddels heb ik sinds zondag wel last van mijn (.)(.) maar ik geloof anders dan vorige maand.

5. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Over paar dagen toch echt nog een test doen en als je er zeker van ben dat je zwanger bent ha ff bellen en zeggen dat de testen negatief blijven maar dat je echt het gevoel hebt zwanger te zijn .....

6. Ril87

Ril87 Lid

Aug 7, 2012
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had vanmorgen een beetje bruinverlies, dacht ja hoor op naar de volgende ronde. Maar nu is het ook alweer gestopt. Normaal als ik ongesteld word is het ook meteen veel en rood en meestal erge buikpijn. Als het niet doorbreekt ga ik maandag denk ik weer een testje doen en anders op naar de volgende ronde...

7. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Kan een late ei zijn geweest en nu het "oude" bloed van je innesteling ;) nog even afwachten dus en geloof me ik weet hoe moeilijk dit is haha :p

8. Ril87

Ril87 Lid

Aug 7, 2012
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Aaah... dat wachten is echt vervelend!!! Ben vanmiddag bijna elk uur naar de wc geweest om te zien of het al was doorgebroken. Maar het blijft gelukkig nog weg :D
    Vind het elke maand weer zo spannend, kan niet wachten tot het maandag is :)

Kun jij nog wachten tot je nod of ga je eerder testen?

Share This Page