Even klagen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Woezel 25, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry dames maar ik moet even klagen. Ben normaal helemaal niet zo maar zit er echt even doorheen.
    Ben 41+1 vandaag. Vorige week 3 x gestript, zonder resultaat. Gister bij de gynaecoloog geweest. CTG, echo, inwendig onderzoek, het hele verhaal. Conclusie: De baby doet het nog zo ontzettend goed en lichamelijk doet mama het ook nog wel aardig dus wacht nog maar een paar dagen af. Kom donderdag maar terug en dan kijken we verder.:$ Ik was zoooo teleurgesteld. Mijn verloskundige had nog gezegd 'nee, je hoeft echt niet meer tot 42 weken te wachten, ze kunnen met 41 weken ook wel gaan inleiden'. Nou, deze gyn wilde dat dus niet. Misschien dat de beeb alsnog vanzelf komt, ze willen het nog de tijd geven om meer te rijpen etc etc. Allemaal verklaarbare redenen hoor maar ik ben het zoooo zat. Mijn dochter kwam ook niet uit zichzelf, die hebben ze ook ingeleid met 42 weken en deze trekt zich ook niks aan van de strippogingen dus kleine kans dat ie wel uit zichzelf komt....
    Ik slaap slecht, heb geen puf meer om voor mijn dochter te zorgen. Dochterlief wordt dus de hele week bij oma's en tante ondergebracht. Prima, vindt zij leuk natuurlijk maar ik vindt het verschrikkelijk! Ik wil gewoon zelf voor mijn kind kunnen zorgen maar kan het gewoon niet. Heb gister de ogen uit me kop gehuild van teleurstelling. Nóg langer wachten.... Ik weet even niet meer hoe ik dat moet doen....

Sorry maar moest het even kwijt...:)

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik begrijp je volkomen. Tuurlijk wil je zorgen voor je eigen dochter. Vind het vervelend voor je.
    Ik ben 38 weken zwanger en vind het nu al behoorlijk zwaar worden, vooral 's nachts slapen, huishouden, koken, manlief en dochterlief (5jr) moeten toch eten....
    Ik hoop dat je beeb wel uit zich zelf begint te melden, misschien kun je de gyn bellen die tegen je had gezegd dat je niet tot 42weken hoeft te wachten..Met een beetje geluk?
    Sterkte, en succes deze dagen!
    En een knuff voor jou*

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx!

De verloskundige had dat gezegd maar ja, de gynaecoloog bepaalt dus we wachten maar af. Ik hoop ook dat het alsnog spontaan begint maar heb er een heel hard hoofd in. Donderdag moet ik weer naar het zieken huis, heb dan een andere gyn en hoop dat deze wel wat mer schot in de zaak gaat brengen en me gewoon gaat inleiden...

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik begrijp je volkomen hoor, meid.
    bij mn eerste 2 kids was ik gewoon op tijd bevallen, ging er nu dus ook van uit dat ik niet lang over tijd zou gaan. wel dus. mn 3e is geboren met 41+ 4. gelukkig uit zichzelf. zou de dag erna naar het zknhuis moeten.
    probeer rustig te blijven en niet gestressed. door het stresshormoon kan de bevalling ook uitgesteld worden, zei mn verloskundige.
    de dagen duren zo lang nu, ik weet het. elke ochtend, weer niet!
    maar meid, je kindje heeft t heel goed bij jou.
    hij/zij is het wachten zeker meer dan waard!!
    succes nog de laatste dagen/uren. hoop dat het niet al te lang meer duurt!

5. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Och meid, ik kan het me zo goed voorstellen. Ik heb er ook een aantal keer zo bij gelopen aan het einde. Ik kreeg dan de neiging om gewoon naar het ziekenhuis te gaan en te zeggen: JE HAALT DIE BABY ER NU UIT!!! :p Uiteindelijk niet gedaan en uiteindelijk zijn ze allemaal (3) spontaan gekomen met bijna 2 weken over tijd.
    HEt is heel vervelend en niemand kan er iets aan doen... Is er niet iets wat je nog kan doen om jezelf af te leiden? Een hele serie dvd's gaan kijken ofzo? Ik ben het ook al behoorlijk zat aan het worden en probeer mijzelf zo veel mogelijk af te leiden. hoe minder ik eraan denk, hoe minder gefrustreerd ik ben.... misschien een idee...

succes in ieder geval...

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoop dat ze donderdag je wel willen inleiden dan, of hooguit vrijdag.
    succes!

7. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ja, zal de dagen door moeten zien komen en me rustig houden (wist niet dat stress de bevalling kan uitstellen eigenlijk...:$)

Tetje; ben ook af en toe geneigd om te zeggen 'haal het er nou uit!' Maar ja, als alles nog zo goed en mijn kindje het nog zo lekker heeft daarbinnen is er natuurlijk geen reden toe, snap ik ook wel, hoe frustrerend ook!

Maar heb nog een lekker boek en leuke series dus daar ga ik me maar mee vermaken, zit niet zo veel anders op...

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Succes met afwachten..... :)

9. Ach meis, ik begrijp dat je er klaar mee bent! Maarr, nog maar max 6 dagen, je hebt die 41 weken al overleefd dus je kunt het! Zoek lekker afleiding, idd ga een stapel films of series kijken, dan gaat de tijd iets sneller. Wat ik altijd doe als ik wil dat de tijd sneller gaat is een lijst met (soms totaal onzinnige of ter plekke verzonnen) to do's maken, en dan mezelf een doel stellen om bepaalde dingen af te krijgen, het liefst maak ik er nog een dagplanning bij :p. Ik haak bijv. en dan mezelf tot doel stellen om een project voor een bepaalde dag af te krijgen. Dan gaat de tijd vaak opeens te snel haha. Zo ben ik de week voor mijn 20 weken echo ook doorgekomen :D

10. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hoi Woezel,
    Ik kan helemaal niet met je meepraten hierover. Maar ik vind het wel vervelend voor je! Ik hoop, ookal acht jij de kans klein, dat je kindje zich toch nogheeeeeel snel gaat melden en anders succes/sterkte met die zware laatste loodjes... !

11. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik vind het wachten nu al vervelend, maar ik heb natuurlijk helemaal niks te klagen.

Kan me erg goed voorstellen dat je het niet meer ziet zitten en gewoon wilt bevallen nu. Hopelijk begint er vandaag of morgen toch spontaan wat te rommelen en anders hoop ik dat je donderdag wordt geholpen!

Sterkte met wachten!

12. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    thanx meiden voor de steun. Moest het ook gewoon even kwijt. Het belangrijkste is natuurlijk dat de beeb het super goed doet dus wat dat betreft heb ik geen klagen. Maar je stelt je soms toch op dingen in. Ik had gehoopt dat het stripen wat zou doen, poging 1, 2 of 3...;). Nou en toen hoopte ik dat de gyn zou zeggen dat ze wilde gaan inleiden, ook niet dus. Het is steeds weer een teleurstelling dat is het ook gewoon. Maar goed, morgen nog een dag en dan is het al bijna donderdag en gelukkig mag ik al om 10.15 bij de gyn terecht...

13. ML82

ML82 Niet meer actief

Oh inderdaad heel frustrerend... ik liep 10 dagen overtijd en wist zeker dat ik zou worden ingeleid, maar opeens bij 41+5 begon het spontaan!! En achteraf zeg ik dat ons ventje daardoor ook een fijne voorsprong had, wat hij wel kon gebruiken aangezien de borstvoeding slecht op gang kwam...

Komt echt wel goed! Maar snap heel goed dat je even van je af wilt zeiken! Ook lekker doen meid, lucht op! En sterkte met de bevalling, die binnen nu en een week echt gaat komen!!

Deel Deze Pagina