Het was geen vrijgezellenfeest voor hem, maar meer een dagje weg voor haar vader voor vaderdag en omdat ze niet op onze vrijgezellen feest was ( mijn broer moest die dag werken) ging zij ook maar niet mee... ( appart maar oke als zij dat niet wilt mag ze dat natuurlijk zelf weten ). het zou dan de bedoelling geweest zijn dat ik dan wat mijn broer zou kunnen gaan doen ( is niks van gekomen, en ook niks meer over gehoord ) je zou dan eerder verwachten dat mijn broer mijn vriend mee op stap neemt en zij mij. maar dat maakte me echt niet uit dat hij met mijn schoonzus weg was hoor. Ik vond het gewoon erg jammer want toen ik haar een paar dagen geleden nog sprak vroeg ze nog aan mij of we daarna zin hadden om bij hun thuis te gaan zitten, toen heb ik nog duidelijk aangegeven dat wij liever deze avond thuis wouden blijven omdat dit onze enige vrije avond zou zijn. dus dit wist ze dat vond ik wel erg jammer. maar hij heeft het in elk geval erg gezellig gehad en dat vindt ik het belangerijkste!! We hebben er ook echt geen negatieve woorden over gesproken hoor en ik ben ook echt niet boos op hem geweest, we hebben er evengoed een gezellige avond van gemaakt, zolang deze duurde hihi. en lekker samen in bed goede tijden slechte tijden terug gekeken.