Even klagen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door groenvlindertje, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groenvlindertje

groenvlindertje Actief lid

25 apr 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 31 weken en de laatste dagen kan ik niets meer binnen houden. Hele dag misselijk, overgeven. Ben dan gaviscon gaan halen, maar dit is ook niet echt een succes. Ten eerste super vies en ten tweede kwam het er na enkele minuten weer uit.
    Slaap ook heel slecht 's nachts, ik zet mijn kussen al hoger, zodat ik eigenlijk zittend slaap, maar toch lukt het me niet de slaap echt te pakken te krijgen. Voel me nu echt moe en slap. Daarbij heb ik laatste tijd ook buikpijn, zowel boven als onder mijn navel. Zijn dit indalingspijnen? Doordat ik ijzer moet nemen in verband met lichte bloedarmoede, kan ik wel moeilijker naar het toilet gaan. Misschien dat dit ook voor extra pijn/last zorgt? Pff, heb het echt even moeilijk. Mijn handen/vingers doen ook pijn. Volgens dokter komt dit doordat je vocht vasthoudt en zal pas overgaan na de bevalling.

Hoop dat alles snel iets beter voelt.

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat vervelend dat je je zo voelt! Sterkte ermee!

3. groenvlindertje

25 apr 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

4. Ik heb rond die termijn zetpillen van de verloskundige gekregen! Is dat misschien een optie?

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Vanaf week 30 tm de bevalling is bij de misselijkheid weer teruggekeerd bij mijn eerste zwangerschap. Enorm vervelend.

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Was je daarvoor ook beroerd? Heb je al wel een keer je bloeddruk laten meten?
    Het kan inderdaad erbij horen. Je voelt je zoiezo minder lekker de laatste loodjes maar houd wel in de gaten dat je geen hoge bloeddruk hebt ( zw. vergiftiging enz)

Vooral overgeven/misselijk zijn en buikpijn zijn symptomen.
    Ik zou het even checken just to be sure...

7. groenvlindertje

25 apr 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn bloeddruk is altijd goed geweest. De eerste 4,5 maanden was ik ook zo slecht, maar had gehoopt dat het nadien goed zou blijven. Dinsdag moet ik terug naar gyn, misschien dan toch eens allemaal grondig laten nakijken.

Deel Deze Pagina