Hallo allemaal, Mijn dag is verschrikkelijk ben 9 weken zwanger en verga de hele dag al van de bandenpijn.... Lig als een oma de hele dag al op de bank en moet mezelf aansporen op te staan want de pijn is iritand Wie weet wat er tegen helpt ? Het is me eerste zwangerschap en alles is spannend eng en nieuw Dus mischien heeft iemand ervaring ermee en weet wat helpt Groetjes donja
Heb nooit bandenpijn gehad maar je mag gewoon paracetamol he. En als het niet minder word ff verloskundige bellen!
Meis; bandenpijn heb je pas vanaf week 15 dus dit is andere pijn. Je baarmoeder is nu nog groot genoeg voor de beeb en is niet aan het uitrekken. Warm houden en rust nemen; of het bandenpijn is of niet.
Oww san is het inderdaad wat anders ja haha wat dan ben ik nog niet, Ik dacht het omdat je dan gaat speuren op internet dua vandaar nou ik neem even lekker een asprine en en wacht wel af wanneer het weg gaat Dankjewel allebei!
Ik dacht dat bandenpijn ook al vroeg in de zwangerschap voor kon komen? In ieder geval heel vervelend als je er last van hebt. Inderdaad rustig aan doen, niet teveel onverwachte bewegingen en bij mij werkt warmte inderdaad ook. Lekker een warme douche of kruik op je buik
Ik heb al vanaf het begin bandenpijn hoor alleen uit dat zich in steken bij bijvoorbeeld te snel opstaan van de bank of plots van houding veranderen..kunnen felle steken zijn maar is maar heel kort.. Denk dat jij die menstruatie achtige krampen hebt? Dat is het uitrekken van je baarmoeder..
Bandenpijn kan wel degelijk vroeg in de zwangerschap. Ik voel ze regelmatig. Hier niet heel pijnlijk en niet veel aanwezig. Succes meid!
Ga naar fysio/bekkentherapeut om te kijken of het mogelijk je banden zijn. Sterkte! Ik heb er sinds ik 16-17 weken zwanger ben last van en het is niet leuk.
ik had er met 9/12 weken ook last van en heb het ook maar echt een week in de 4 weken ofzo en dan doed het ook echt pijn/zeurend ik zelf ga gewoon even op bed liggen en dan trekt het weg.
Bandenpijn kan al heel vroeg in de zwangerschap bij mijn dochtertje was het zo hevig dat ze dachten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Met 7 weken.Dus meid je hebt gelijk het zullen je banden wel zijn want je baarmoeder groeit razend snel.
Bandenpijn kan al vroeg beginnen. Ik heb er nu nog last van. Vooral na het werk. Rust in het beste en al je loopt erbij na te denken dat je je spieren niet te veel aanspant.
Ik gebruik bij dagen dat ik er last van heb of weet dat ik veel miet lopen een buikband. Het geeft net een beetje meer steun, voelt prettiger.