Bandenpijn walgelijk wat er tegen te doen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Donja11, Jun 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donja11

Donja11 Lid

Jun 20, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mijn dag is verschrikkelijk ben 9 weken zwanger en verga de hele dag al van de bandenpijn....
    Lig als een oma de hele dag al op de bank en moet mezelf aansporen op te staan want de pijn is iritand
    Wie weet wat er tegen helpt ?
    Het is me eerste zwangerschap en alles is spannend eng en nieuw
    Dus mischien heeft iemand ervaring ermee en weet wat helpt

Groetjes donja

2. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Heb nooit bandenpijn gehad maar je mag gewoon paracetamol he. En als het niet minder word ff verloskundige bellen!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis; bandenpijn heb je pas vanaf week 15 dus dit is andere pijn. Je baarmoeder is nu nog groot genoeg voor de beeb en is niet aan het uitrekken.

Warm houden en rust nemen; of het bandenpijn is of niet.

4. Donja11

Donja11 Lid

Jun 20, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oww san is het inderdaad wat anders ja haha wat dan ben ik nog niet,
    Ik dacht het omdat je dan gaat speuren op internet dua vandaar nou ik neem even lekker een asprine en en wacht wel af wanneer het weg gaat

Dankjewel allebei!

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Ik dacht dat bandenpijn ook al vroeg in de zwangerschap voor kon komen? In ieder geval heel vervelend als je er last van hebt. Inderdaad rustig aan doen, niet teveel onverwachte bewegingen en bij mij werkt warmte inderdaad ook. Lekker een warme douche of kruik op je buik:)

6. Donja11

Donja11 Lid

Jun 20, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee ga even lekker onder een dekentje met een pittekruik liggen tegen me buik aan

7. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Ik heb al vanaf het begin bandenpijn hoor alleen uit dat zich in steken bij bijvoorbeeld te snel opstaan van de bank of plots van houding veranderen..kunnen felle steken zijn maar is maar heel kort..
    Denk dat jij die menstruatie achtige krampen hebt? Dat is het uitrekken van je baarmoeder..

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Bandenpijn kan wel degelijk vroeg in de zwangerschap. Ik voel ze regelmatig. Hier niet heel pijnlijk en niet veel aanwezig.
    Succes meid!

9. MCR

MCR Actief lid

Sep 26, 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Uhm volgens mij geen aspirine maar paracetamol. Sterkte met de pijn

10. Mika03

Mika03 Bekend lid

Dec 26, 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ga naar fysio/bekkentherapeut om te kijken of het mogelijk je banden zijn. Sterkte! Ik heb er sinds ik 16-17 weken zwanger ben last van en het is niet leuk.

11. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

ik had er met 9/12 weken ook last van en heb het ook maar echt een week in de 4 weken ofzo en dan doed het ook echt pijn/zeurend ik zelf ga gewoon even op bed liggen en dan trekt het weg.

12. Charlie11

Charlie11 Actief lid

Aug 10, 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had ook al heel vroeg bandenpijn. Vooral als ik moest niezen. Het kan wel.

13. godblessed

godblessed Bekend lid

May 11, 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Bandenpijn kan al heel vroeg in de zwangerschap bij mijn dochtertje was het zo hevig dat ze dachten dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Met 7 weken.Dus meid je hebt gelijk het zullen je banden wel zijn want je baarmoeder groeit razend snel.

14. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Bandenpijn kan al vroeg beginnen.

Ik heb er nu nog last van. Vooral na het werk.
    Rust in het beste en al je loopt erbij na te denken dat je je spieren niet te veel aanspant.

15. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Ik gebruik bij dagen dat ik er last van heb of weet dat ik veel miet lopen een buikband. Het geeft net een beetje meer steun, voelt prettiger.

Share This Page