Even klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Drieka, 12 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik hoop dat die andere gyn wel inziet dat het zo niet langer kan! :( stomme kerel die gyn van jou!

Zwemmen is wel heel fijn alleen het moment dat je het water uitkomt is echt hels dan voel je alles 10x zo erg!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nou mijn schoonmoeder heeft het licht zeker niet gezien :x
    Morgenmiddag komt ze wel met haar vriend op de koffie en ben benieuwd als ze me ziet of ze dan inziet dat ik het niet meer red, zie er namelijk echt slecht uit vergeleken met normaal :)

Mijn man heeft wel gisteren en eergisteren vrij gekregen van zijn werk om mij te helpen, mijn schoonzus en de nicht van mijn man (wordt ook peettante) heeft ook gezegd dat als er iets is, ik het gewoon moet vragen. Dus dat zijn al 2 mensen waar we tenminste op kunnen terug vallen mocht het echt niet meer gaan.

Ze weten dat ik normaal nooit klaag en nu de laatste keer deze week toen ze vroegen hoe het ging ben ik gewoon eerlijk geweest en gezegd dat het totaal niet gaat ipv altijd maar zeggen dat ik me wel red :)
    Daar schrokken ze wel van want in al die jaren dat ze me kennen en weten wat ik lichamelijk allemaal heb, hebben ze ook gezien dat ik enorm sterk ben en altijd maar doorga.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja ik had ook verwacht dat hij wel zou inzien dat dit echt onhoudbaar begint te worden maar goed, maandag heb ik een vervangende vrouwelijke gynaecologe dus eens kijken wat die zegt.
    Hopelijk is die wat milder gestemd ;)

4. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Als ik dichterbij zou wonen zou ik bij je langsgaan! Jammer genoeg kan ik zelf ook niet alles meer haha. Echt zo stom van je schoonmoeder dat ze ook gewoon niet in wil zien hoe zwaar jij het hebt, maar ja zij heeft natuurlijk een veel zwaarder leven. Tenminste, zulke mensen ken ik wel, bah.

Ben ook wel benieuwd wat die andere gynaecologe gaat zeggen. Ik zou ze gewoon blijven bestoken met mijn gevoel, ze laten weten dat het gewoon niet gaat. Desnoods meer van die slaappilletjes ofzo. Gelukkig is je man een paar dagen vrij dat is natuurlijk heel fijn! Zal voor hem ook moeilijk zijn denk ik, jouw situatie! :(

Nog 2 weken meid, en dan maar hopen dat ze je kunnen inleiden!!

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dan hoop ik inderdaad dat die andere gyn schappelijker is. Succes alvast voor maandag! En kom goed voor jezelf op!

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

#186 Drieka, 21 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2015
    Thnx meiden!!!

Ja ik blijf ze ook bestoken met mijn gevoel en zal maandag weer aangeven dat ik het niet veel langer ga volhouden!!
    Mijn schoonmoeder denkt altijd het zwaarder te hebben dan iedereen, dat ben ik al gewend ;)

Ik denk dat ik het vervelender voor mijn man vindt dan hij voor zichzelf :D
    Hij vindt het wel meevallen want aangezien ik altijd alles super goed bijgehouden heb hoeft hij bijna niks te doen in het huishouden, ja even stofzuigen of dweilen en dat is eigenlijk alles.
    Vanochtend heb ik zelf de was gedaan en het bed verschoond en zo, ik kan nog wel iets alleen met veel pauze's en even doorbijten :(

Helemaal niks doen en maar op de bank zitten de hele dag kan ik sowieso echt niet, dat zit niet in me en daar word ik depressief van.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Weer een nachtje voorbij en samen met manlief weer 'gekampeerd' in de woonkamer op die Aerosleep net als verleden weekend :D

Zo wisselend per nacht wat het beste werkt, heb al met al 8 uurtjes geslapen (met tussenpozen) zonder slaappil!!!
    Voel me echt lekker fit en tja de pijn in mijn rug.....dat blijft toch aanhouden als je dan opstaat.

Nog 16 dagen doorbijten en hopelijk gebeurd er dan iets. :)

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nog 15 dagen! Vannacht weer op de bank geslapen met tussenpozen, in bed ga ik nog niet meer proberen want dan kan ik van de pijn echt niet slapen :x

Om 11:15 moet ik bij de gynaecoloog op controle zijn maar goed, dit is dus niet mijn eigen gynaecoloog want die heeft dienst, dit is een vervangende en heb er een zwaar hoofd in dat ik er iets gedaan krijg :(

Natuurlijk ga ik weer netjes aangeven dat het zo echt niet langer gaat maar goed, dat doe ik al 2 weken op rij en er wordt maar stug volgehouden dat ik tot 38 weken moet doorbijten, ik bedoel, ik kan niet eens naar de poli toelopen en moet met de rolstoel gaan omdat ik gewoon geen stukje meer kan lopen! Dan moet het toch wel duidelijk zijn dat het gewoon echt niet meer gaat :(
    Ik word er echt zo depressief van.

9. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Jou gyn heeft echt oogkleppen op als ik het zo hoort.
    Ik zou echt kwaad worden tijdens zo een gesprek.
    Wel fijn dat je toch een beetje kan slapen ook al is het met tussenpozen je pakt elke nacht toch een paar uurtjes en die zijn erg belangrijk.
    Zowel jij als je kleine hebben er niks aan als je dodelijk vermoeit de bevallig in gaat.
    Ik hoop dat je gyn gauw wel naar je wilt luisteren! Succes vandaag!

10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Succes straks! En doe je niet stoerder voor dan je je voelt hoor!

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Succes meid!

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan met je! :)

13. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hoop dat je een goed gesprek gehad hebt vanmorgen meis!

14. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hier ook erg nieuwsgierig!

15. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Hier een stille meelezer die ook benieuwd is!

16. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hier nog iemand die al een tijdje mee leest.. Heel benieuwd hoe het gegaan is vanmorgen?

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Lief dat jullie zo aan mij denken dames :)

Helaas ook deze vervangende gynaecoloog wil er niet aan en ik moet gewoon volhouden tot minimaal 38 weken :x
    Heb letterlijk gezegd dat ik op deze manier terug ga vallen in mijn depressiviteit en dat ik het allemaal niet meer zie zitten en dat heeft ze alleen maar genoteerd :$
    Ik heb 3 slaappilletjes meegekregen voor de hele week want mag er niet elke nacht een, heb ook gezegd dat ik niet meer in bed kan slapen van de pijn en dat het echt een nachtmerrie aan het worden is maar het enige wat we te horen kregen was dat er helaas niks aan te doen was en ik maar moest doorbijten, dit was ook nog een vrouwelijke gynaecoloog!!

Met de baby ging alles goed en ligt mooi ingedaald, die heeft geen stress en dus zien ze geen noodzaak om voor 38 weken iets te gaan doen, dat ik niet meer normaal functioneer maakt blijkbaar niks uit :(

18. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    #198 BallerinaN, 23 feb 2015
    Laatst bewerkt: 23 feb 2015
    Oh wat balen meid!! Had echt gehoopt op wat beter nieuws! Hoop dat het nog wat vol te houden is.. Nog 2 weekjes.. Dan heb je je mooie ventje in je armen! Knuffel!!

Hebben jullie wel besproken dan ze dan bij 38 weken gaan inleiden?

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb aangegeven dat 38 weken voor mij echt maximaal is maar HELAAS, ze gaan maandag over 2 weken, dus als ik exact 38 weken ben eens toucheren en kijken of ik iets van ontsluiting heb.
    Dus het is niet eens zeker dat ze dan wel gaan inleiden want als de boel potdicht zit dan willen ze liever nog even wachten :x
    Wel heeft deze gynaecoloog genoteerd dat het voor mij onhoudbaar wordt en dat er in de 38ste week iets moet gebeuren maar ja, dat is dus weer afwachten, ik word er echt moedeloos van :(

20. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Pff.. die zou je toch aanvliegen!! :x:x:x Sterkte meis..!

Deel Deze Pagina