Even klagen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Drieka, Feb 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja precies :x Ik dacht dat een vrouwelijke gynaecologe het misschien beter zou begrijpen maar het beleid in dit ziekenhuis is gewoon dat ze op zijn vroegst pas kijken met 38 weken. :(

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou je man, als je 37 weken bent, jou maar t ziekenhuis laten brengen dat t zo echt niet langer kan en dat hij je daar laat Tot de baby er is.. en voet bij stuk houden

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik moet komende maandag, als ik 37 weken ben, weer op controle komen maar ze nemen me niet op tenzij het met de baby niet goed gaat en die doet het godzijdank wel prima.
    Ze weigeren het gewoon echt, want heb vandaag echt gezegd hoe ik me voel en het zelfs nog aangedikt.
    Het enige wat de gynaecologe vroeg was of ik na de bevalling wel genoeg hulp thuis kreeg, ik zeg ook, ik maak me niet druk om hoe het na de bevalling gaat want dan kan ik weer morfine slikken en dan zijn mijn rugproblemen weer verleden tijd grotendeels.
    Het gaat erom dat het NU niet meer gaat en dat ik ook nog moet gaan bevallen met dit lichaam wat me nu zoveel pijn doet :(

Het enige wat ik kreeg te horen is dat ze met 38 weken gaan kijken en eventueel inleiden, dus tja, ik schiet er zo niks mee op en kan echt niet meer dan afwachten en duimen dat ze over 2 weken iets gaan doen of dat ons mannetje zichzelf eerder aandient.

4. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

Oct 13, 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Jeetje wat een stugge bedoening, een beetje meer begrip zou toch wel fijn zijn... Vind het echt rot voor je. Wel goed nieuws dat jullie mannetje het zo goed doet! En nu maar hopen dat de dagen voorbij vliegen of dat jullie mannetje zelf beslist om alvast te komen.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja ik baal er ook van dat ze zo stug doen maar ja, is weer afwachten geblazen.
    Ik hoop dat de tijd ook snel gaat.

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik weet niet je gehele achtergrond drieka, maar het is dus wel de bedoeling dat je op natuurlijke wijze gaat bevallen? Ik bedoel je bent niet voor niks afgekeurd toch? Kunnen ze dan niet gewoon een sectio doen? Misschien dat ik spuit 11 ben nu hoor, maar heb niet alles gelezen!

Ik vind het schandalig dat ze je zo lang laten doorlopen iig...

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Van tevoren (voordat we zwanger waren en we alles aan het uitzoeken waren ivm mijn lichamelijke problemen) werd me ook gezegd dat ik kon kiezen tussen natuurlijk bevallen of een keizersnede en daar was ik erg blij mee.
    Tot 23 weken heb ik ook gedacht dat ik een keizersnede zou krijgen maar toen werd me ineens gezegd dat ze daar niet aan beginnen zonder eerst natuurlijk geprobeerd te hebben :(

Aangezien de kleine mooi ligt moet ik dus natuurlijk gaan bevallen maar krijg wel direct een ruggenprik al, althans ze zetten al direct een canule zodat ze niet moeten gaan prikken als ik met weeën zit.
    Nou ben echt benieuwd hoe dat gaat want kan niet op mijn rug liggen en vandaag moest ik eventjes met mijn benen in de beugels liggen omdat ze de baarmoeder wilde opmeten en kwam er bijna niet meer uit van de pijn! :x

We zullen wel zien hoe het gaat lopen, wordt nog spannend.

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Onvoorstelbaar! Ik zou naar een ander ziekenhuis gaan.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is helaas geen optie want er zijn hier weinig goede ziekenhuizen, dit is al het enige ziekenhuis wat echt goed is in Zuid-Limburg en is al 25 minuten rijden, het andere ziekenhuis ligt 60 minuten rijden weg in Midden-Limburg en als ik met spoed er naartoe moet is dat gewoon geen optie :(

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik vind het allemaal niet normaal!
    Je hebt er geen bal aan. Maar sjonge.. Moet instorten dan?
    Ik zou vanaf 37 weken elke dag bellen en je zeker een nacht desnoods nachten op laten nemen om te slapen.
    Misschien zien ze het dan!

11. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn man vandaag voorzichtig gevraagd of hij het zag gebeuren om nog een keertje te sexen op het moment dat ik het echt niet meer trek. De vorige keer heeft dat dus bij mij de bevalling op gang gebracht. Kan me goed voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten ( ik ook niet hoor) maar als je er echt doorheenzit zou dit vanaf 37+0 wellicht een optie kunnen zijn. Wel zonder condoom he;) anders heeft het geen zin.

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

:D:D:D Eerlijk gezegd komt mijn man er helemaal niet meer bij, ik heb een giga buik en mijn man is niet zo heel erg groot geschapen en ik kan echt niet op mijn knieën gaan zitten.
    Dat is dus geen optie en sowieso moet ik er ook echt niet aan denken :)
    Ik hoop dat de kleine man zich zelf gaat melden en komende maandag ga ik maar WEER klagen bij de gynaecoloog, pfff, zo vermoeiend.

13. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne, lepeltje lepeltje? Zo hebben wij dit probleempje de vorige keer ook kunnen omzeilen.

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Helaas geen optie :) Hebben we al eens geprobeerd maar ja, maandag weer naar de gynaecoloog en dan maar weer eens 'zeuren'.
    Hopelijk gaan ze in de 38ste week gewoon iets doen en niet te moeilijk.

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Sjongejonge, nou idd! Alle huis-,tuin- en keukenmiddeltjes om de bevalling in gang te zetten verzamelen! :D
    Ik zou zeker ook voetreflexologie of acupunctuur proberen!

Sterkte meid!

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Thnx! Ja van die voetreflexologie heb ik inderdaad gehoord en gaan we zeker proberen!

17. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

Mar 9, 2013
    260
    0
    0
    013
    Balen zeg! Zacht uitgedrukt...
    Inderdaad voetreflex, schijnt goed te werken!

Enne, ook een orgasme kan de boel opwekken en daar heb je niet perse een vent voor nodig... ;)

18. Drieka

Drieka Niet meer actief

:D:D Dat klopt, is zeker nog een optie.

19. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sperma schijnt de boel op gang te kunnen brengen, orgasme erbij en wie weet :D je kunt sperma ook nog met een spuitje inbrengen als je echt wanhopig wordt. Hihi

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Klopt wat ze zeggen! Tot nu toe begint het bij mij daarmee elke keer..

Share This Page